ویدئو/ نجات معجزه آسای یک سگ بعد از 23 روز از زلزله ترکیه!

امدادگران بعد از 23 روز از زلزله مهیب ترکیه به طرز معجزه آسایی یک سگ هاسکی را که بدون آب و غذا مانده بود نجات دادند.

ویدئو/ نجات معجزه آسای یک سگ بعد از 23 روز از زلزله ترکیه!
کد خبر : ۱۵۴۰۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ یک سگ نژاد هاسکی پس از گذراندن ۲۳ روز در زیر آوار یک ساختمان دوطبقه بدون آب و غذا به طور معجزه آسایی نجات یافت. گمان می‌رود که این سگ سورتمه‌کش سیبری از ۶ فوریه پس از وقوع زلزه مهیب ترکیه زیر آوار بوده باشد.

پس از وقوع زلزله ویرانگر ترکیه و سوریه، در کنار تصاویر تلخ و تکان‌دهنده شاهد صحنه های دلگرم کننده‌ای هم بودیم. در این مورد اخیر، تیم‌های امدادی در انتاکیه در استان هاتای حین انجام جستجو در مناطق اطراف، صدای این سگ را شنیدند و فورا عملیات نجات را آغاز کردند.

23 روز بدون آب و غذا!

فیلم های ویدئویی دلگرم کننده‌ای از تلاش تیم امداد برای نجات «الکس»، این سگ هاسکی منتشر شده‌ است. با وجود اینکه این سگ ۲۳ روز را بدون آب و غذا زیر آوار گذرانده بود، اولین کاری که بعد از بیرون آمدن انجام داد این بود که با خوشحالی صورت نجات دهنده اش را لیسید.

این سگ قهوه‌ای و سفید پس از بیرون کشیده شدن به‌طور واضحی در تصاویر آسوده به نظر می‌رسد و در آغوش یکی از داوطلبان تیم امداد نشسته است.

الکس به بیمارستان صحرایی HAYTAP منتقل شد و در آنجا تحت درمان قرار گرفت و داوطلبان تیم امداد به او رسیدگی و توجه کردند.

رسانه های ترکیه گزارش دادند که او خسته شده بود و وزن کم کرده بود - اما به‌طور کل از سلامت خوبی برخوردار بود.

مشخص نیست که این حیوان چگونه برای این مدت طولانی بدون غذا و آب زنده مانده است. عثمان پولات، داوطلب HAYTAP به رسانه ترکی گفت: «این واقعا یک معجزه است که او ۲۲ روز در آن سوراخ زنده مانده بدون اینکه چیزی خورده یا نوشیده باشد.»

داوطلبان تیم امداد ابتدا صدای او را شنیدند و بعد بینی او را از سوراخ کوچکی دیدند. فرآیند نجات این سگ از زیر آوار دو ساعت طول کشید.

کد خبر : ۱۵۴۰۷۹
0
۰
ارسال نظر