ویدئو/ مادر عمو پورنگ نعیمه نظام دوست را با خاک یکسان کرد!

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) به تازگی یک ویدئوی عجیب منتشر کرده که در آن مادرش به تندی به نعیمه نظام دوست حمله می کند.

ویدئو/ مادر عمو پورنگ نعیمه نظام دوست را با خاک یکسان کرد!
کد خبر : ۱۴۳۴۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- نعیمه نظام دوست و داریوش فرضیایی در طول یک دهه اخیر در برنامه های مختلف همکار بوده اند و شاید همین مسئله سبب شده شایعه ازدواج آن ها همیشه داغ باشد.

در طول یک سال اخیر هم که آن ها هیچ گونه همکاری نداشته اند، باز هم چند باری در شبکه های اجتماعی شایعه ازدواج آن ها طرح شده است.

هر بار هم این دو رسما اعلام کرده اند که اصلا ازدواجی در کار نیست.

اکنون هم عمو پورنگ با انتشار یک ویدئوی قدیمی از مادرش در اینستاگرام جنجال تازه ای به پا کرده است.

در این ویدئو مادر داریوش فرضیایی به نعیمه نظام دوست می تازد و می گوید که چرا در برنامه تلویزیونی نعیمه را به عنوان مادرش معرفی کرده است.

بخوانید: عکس/ طعنه معنادار و جنجالی عمو پورنگ به پشت پا زدن تلویزیون!

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

کد خبر : ۱۴۳۴۸۴
0
۰
ارسال نظر