ویدئو/ ماجرای خواستگاری پیرزن ۷۰ساله ژاپنی از سعید معروف!

سعید معروف تازه‌ترین مهمان عادل فردوسی‌پور در برنامه اینترنتی‌اش است.

ویدئو/ ماجرای خواستگاری پیرزن ۷۰ساله ژاپنی از سعید معروف!
کد خبر : ۹۷۱۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سعید معروف در بخشی از این برنامه ماجرای خواستگاری پیرزن ۷۰ساله ژاپنی را تعریف کرد.

سعید معروف چرا از تیم ملی خداحافظی کرد؟

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از بازیهای المپیک از تیم ملی خداحافظی کرد. او که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته بود در پستی جدید درباره دلیل خداحافظی‌اش از تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد و نوشت:

«سلام به همه عزیزان، بعد از چند هفته از اخرین بازی‌های ملی لازم دونستم چند نکته رو به علاقه مندان والیبال توضیح بدم.

این اطمینان رو به همه عزیزان میدم که تصمیم بنده در مورد خداحافظی از بازیهای ملی نه تنها احساسی نبوده بلکه از مدت‌ها پیش همه جوانب ان در نظر گرفته شده و در نهایت عملی شد هر چند که به هیچ عنوان تصمیم راحتی برایم نبود.

تمام این سال‌ها تلاشم بر این بود که نماینده خوبی برای کشورم و مردم عزیزم بوده باشم که با توجه به پیامهای سرشار از محبتی که از شما دریافت کردم یقین دارم که نمره قبولی از شما گرفته ام.

کاش‌میتونستم که تمامی این سال‌ها رو براتون خلاصه کنم ولی بعید میدونم بشه بیست سال فعالیت ورزشی در رده‌های مختلف سنی رو، تو چند خط نوشت.

عشق به والیبال

عشق به والیبال به قدری بود که به تنهایی بتونه سختی مسیر این چند سال رو کمتر بکنه و منو خوشحال نگه داره ولی مهمتر از همه‌ی اینها عشقی بود که شما مردم عزیز به والیبال دادید و چنان انگیزه‌ای ایجاد کردید که باعث شده فقط و فقط به خوبی‌ها و لذتهای این مسیر فکر کنم و بتونم سال‌ها با خاطراتی که ساختید زندگی کنم.

در نهایت به خاطر وقت ازاد بیشتری که نصیبم شده ترجیح دادم که همزمان با بازی در تیم‌های باشگاهی، فعالیتم تو زمینه‌های مختلف والیبال رو ادامه بدم چون به هیچ عنوان قصد ندارم از والیبال جدا باشم.

دست همه‌ی عزیزانی که همیشه حامی بنده بودند رو میبوسم و قدردانتون خواهم بود.»

کد خبر : ۹۷۱۷۹
0
۰
ارسال نظر