ویدئو/ لحظه هولناک سقوط دو مار پیتون غول پیکر از سقف درون یک خانه!

ساکنان یک خانه در مالزی متوجه حضور مهمان‌های ناخوانده‌ای در سقف شیروانی خود شدند.

ویدئو/ لحظه هولناک سقوط دو مار پیتون غول پیکر از سقف درون یک خانه!
کد خبر : ۱۵۹۸۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پس از این که ماموران آتشنشانی به کمک این خانواده آمدند و سعی داشتند مارهای غول پیکر پیتون را بیرون بکشند، ناگهان سقف فرو ریخت و هر دو مار سقوط کردند!

تولید واکسن کرونا از مار پیتون

یک محقق و شکارچی مار پیتون با نام مستعار «The Wildman» به سایر ارگان‌ها پیوسته تا به دنبال چیزی بگردند که معتقدند می‌تواند به مبارزه با کروناویروس کمک کند و در اورگلیدز (Everglades) فلوریدا قرار دارد.

ایسنا: به نقل از دیلی‌میل، داستین کرام (Dustin Crum) شکارچی مار پیتون و داریل تامسون (Daryl Thompson) یک محقق و کارآفرین از موسسه «گلوبال ریسرچ و دیسکاوری گروپ» (Global Research & Discovery Group) از شهر وینتر هیون (Winter Haven) به دنبال «مار پیتون مهاجم برمه‌ای» (Burmese) هستند تا از «اسکوالین» (squalene) آن استفاده کنند. این ماده وقتی به واکسن افزوده شود باعث تشدید پاسخ ایمنی می‌گردد.

اسکوالین ماده‌ای طبیعی به شکل روغن است که در طبیعت یافت می‌شود و به طور تجاری از روغن ماهی به ویژه از کبد کوسه تهیه می‌شود.

اگرچه خارج کردن این روغن از کوسه به موضوعی بحث برانگیز میان فعالان حقوق حیوانات تبدیل شده اما مار پیتون برمه‌ای ضرر و زیان زیادی به منطقه‌ی اورگلیدز وارد می‌کند و مسئولان حیات‌وحش خواستار نابودی آن هستند.

کران همچنین افزود: یک مار ۱۰ فوتی (۳ متری) به اندازه‌ی کافی اسکوالین برای تولید ۳۵۰۰ دوز واکسن دارد.

کد خبر : ۱۵۹۸۱۴
0
۰
ارسال نظر