ویدئو/ فریبا نادری فیلمی از خودش منتشر کرد!

فریبا نادری بازیگر پر حاشیه این بار ویدئویی کوتاه از خودش  منتشر کرده است.

ویدئو/ فریبا نادری فیلمی از خودش منتشر کرد!
کد خبر : ۴۱۴۱۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فریبا نادری را کمتر کسی با آثار هنری‌ای که در آن بازی کرده به یاد می‌آورد و بیشتر این حاشیه‌ها و تلاش‌ها برای دیده شدن است که او را به خبرها رهنمون می‌کند.

حال در تازه‌ترین تلاشش او ویدئویی منتشر کرده است.

این در حالی است که نادری چند سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که از حاشیه گریزان است! در صورتی که رفتارش عکس این حرف را نشان می‌دهد.

فریبا نادری به حرف‌ها و شایعات اهمیت نمی‌دهد!

فریبا نادری - بازیگر سینما و تلویزیون - که خودش هم دچار شایعات نشریات زرد شده است، معتقد است: حرف، حرف می‌آورد. در شرایطی که نشریات زرد شایعاتی را به راه می‌اندازند و مردم هم به آن شایعات دامن می‌زنند؛ سکوت بهترین راه است.

این بازیگر که در سریال «ستایش ۲» بازی کرده، درباره دیدگاهش راجع به نشریات زرد گفت: شدیدا مخالف آسیب‌های نشریات زرد هستم و معمولا اهل گفت‌وگو با رسانه‌ها نیستم؛ چراکه از حرف‌هایم به گونه‌ای استفاده می‌کنند که گویا می‌خواهند فقط فروش خودشان را بالا ببرند.

البته در همه جای دنیا چنین سیستمی وجود دارد و اصولا برای هر هنرمندی شایعاتی پیش می‌آید، نشریات زرد هم فقط برای فروش بیشتر و بالا بردن آمار بازدید کنندگانشان، دست به انتشار شایعه می‌زنند.

نادری سپس خطاب به مردم گفت: دوست دارم همیشه مخاطبانمان، مردم خوبمان باشند؛ بنابراین خواهشم این است که برای رسیدن به هدفمان بجنگیم نه برای پیدا کردن راز زندگی یکدیگر، به ویژه درخصوص هنرمندان؛ چراکه برای مردم عزیز ما نباید فرقی داشته باشد که مثلا من فریبا نادری با چه کسی ازدواج کردم، چه غذایی را نمی‌خورم و…؛

به نظرم این مسائل اهمیت ندارد و اگر کسی می‌خواهد راجع به من بازیگر بداند بهترین موضوع، نوع بازی و اصول حرفه‌ای کارم هست و نباید دنبال اخبار حاشیه‌ای باشند. واقعا چه اهمیتی دارد فلان بازیگر چگونه زندگی می‌کند؟

وی افزود: اخبار حاشیه‌ای جز سردرد و تلف کردن وقت چیزی یادمان نمی‌دهد. به نظرم اگر به جای خواندن یک روزنامه زرد، یک کتاب کوتاه و نمایشنامه بخوانیم موفق‌تر خواهیم بود.

کد خبر : ۴۱۴۱۲
0
۰
ارسال نظر