ویدئو/ عاقبت فردی که برای قهرمان رزمی جهان مزاحمت ایجاد کرد!

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده فرد شروری را می‌بینیم که به یک پسر ۱۶ساله حمله می‌کند، اما نتیجه این کار کاملا عکس از آب درمی‌آید، زیرا نوجوانی که مورد حمله قرار گرفته قهرمان جهان هنرهای رزمی نوجوانان است.

ویدئو/ عاقبت فردی که برای قهرمان رزمی جهان مزاحمت ایجاد کرد!
کد خبر : ۱۱۰۸۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، استوارت بریگز ۳۵ساله اعتراف کرد که در گیسبورو یورکشایر شمالی به الکس ویلیامز دانش آموز که حالا ۱۷ سال دارد در زمان ناهار حمله کرده است.

او روز جمعه با حضور در دادگاه به خاطر وارد کردن صدمات شدید بدنی به الکس که موجب شد شش بخیه بخورد مجرم شناخته شد.

این فرد مهاجم که گوش پسر نوجوان را گاز گرفت و تکه‌ای از آن را کند، ابتدا به او حمله کرد و فریاد زد: «می‌خوام سرت رو له کنم. می‌خوام توی کوچه با چاقو بزنمت.»

فردی که برای قهرمان رزمی جهان مزاحمت ایجاد کرد کتک خورده است.

اما چیزی که بریگز متوجه نشد این بود که این پسر، چندین بار قهرمان جهان جوجیتسوی برزیلی در رده نوجوانان شده است.

تصاویر ویدیویی لحظه‌ای را نشان می‌دهند که بریگز به این نوجوان ورزشکار که با دوستش روی نیمکتی در خیابان نشسته نزدیک می‌شود.

بریگز سعی می‌کند او را بگیرد اما فیلم‌های ثبت شده لحظه خارق العاده‌ای را ثبت کرده‌اند که الکس به حالت دفاعی می‌رود و مردی را که بیش از دو برابرش سن دارد بلند کرده و واژگون می‌کند تا مانعش شود.

تلاش برای دور شدن از صحنه

زمانی که الکس تلاش می‌کند از موقعیت دور شود، جوان شرور می‌تواند برای مدت کوتاهی جان به در ببرد اما باز به نوجوان ۱۶ساله برمی‌گردد.

زمانی که این دو روبه‌روی هم قرار می‌گیرند الکس بعضی از وسایل شخصی‌اش را از جیب‌هایش بیرون می‌آورد و عده‌ای در حال تماشای این صحنه‌ها هستند. این دو روی زمین با هم درگیر می‌شوند و مردی به آن‌ها نزدیک می‌شود تا از هم جدایشان کند.

الکس بعدا در مصاحبه‌ای گفت: «وقتی به من نزدیک می‌شد باید از خودم دفاع می‌کردم. زمانی که دعوایی صورت می‌گیرد باید بین فرار و مبارزه یکی را انتخاب کنید و من دومی را انتخاب کردم.»

فردی که برای قهرمان رزمی جهان مزاحمت ایجاد کرد کتک خورد.

او گفت: «مشخص است که نگران بودم چاقو داشته باشد چون تهدیدم کرده بود. اما در چنین موقعیت‌هایی بحث از خطر جستن است و خوشبختانه من برایش آماده بودم.»

او در توضیح حرکت خارق العاده‌اش گفت: «من در وضعیتِ نشسته بودم و این حرکت به‌طور ذاتی از سوی من اجرا شد چون در تمرینات هزار بار آن را انجام داده بودم. هدف اصلی‌ام این بود که بدون خطر از این موقعیت تنش‌زدایی کنم.»

منبع: روزیاتو

کد خبر : ۱۱۰۸۴۰
0
۰
ارسال نظر