ویدئو/ طعمه شدن غمبار طوطی ماکائو زیبا به دست یوزگربه!

ویدئوی تلخی از شکار شدن یک طوطی ماکائوی زیبا به دست یک یوزگربه منتشر شده است.

ویدئو/ طعمه شدن غمبار طوطی ماکائو زیبا به دست یوزگربه!
کد خبر : ۱۲۹۳۱۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، به نقل از فرارو، در این ویدیو که مشخص نیست در کدام کشور ضبط شده، یک یوزگربه در حرکتی برق آسا موفق به شکار یک طوطی ماکائو زیبا می‌شود.

یوزگربه‌ها چیستند؟

یوزگربه یا سِروال (نام علمی: Leptailurus serval) نام یک گونه ار پستانداران از زیرخانواده گربه‌ایان کوچک است. این گربه در دشت‌های آفریقا زندگی می‌کند.

یوزگربه یک گربه‌سان متوسط با پاهای بسیار بلند (نسبتا بلندترین پا در میان گربه سانان)، دم کوتاه، گردن بلند و سر کوچک با گوش‌های بزرگ و گرد و پوزه کوتاه است.

بیشتر بخوانید:

عکس/ توله یوزپلنگ جدید از «پیروز» هم ناز‌تر است!

ویدئو/ قمار بزرگ و ریسک یوزپلنگ‌ها برای شکار غذایی جنگجو!

رنگ آن زرد مایل به قهوه‌ای با طرحی نامنظم از راه راه‌ها و خال‌های مشکی است. تنوع رنگ سیاه در برخی مناطق، به ویژه در مناطق کوهستانی مانند بلندی‌های اتیوپی، رایج است، در حالی که در اوگاندا و شرق کنگو-کینشاسا، انواعی با پوشش خالدار بیشتر دیده می‌شود.

رنگ زیر بدن سفید کدر است. دم کوتاه به‌طور متناوب دارای حلقه‌های سیاه و خرمایی‌رنگ است. پشت گوش‌ها سیاه است، با یک نقطه سفید مشخص در مرکز.

طول سر تا نیم تنه آن ۶۷ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است. دم ۲۴ تا ۳۵ سانتی‌متر است. نرها بزرگتر از ماده‌ها هستند. وزن نرها ۱۰ تا ۱۸ کیلوگرم (متوسط ۱۳ کیلوگرم)، وزن ماده‌ها ۶ تا ۱۲٫۵ کیلوگرم (متوسط ۱۱ کیلوگرم) است.

کد خبر : ۱۲۹۳۱۲
0
۰
ارسال نظر