ویدئو/ صحبت‌های سینا مهراد درباره نازنین بیاتی همه را شگفت زده کرد!

چندی پیش سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون در کنفرانس مطبوعاتی فیلم سینمایی شادروان صحبت‌هایی جالبی مطرح کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از صحبت‌های مهراد، او نازنین بیاتی هم بازی‌اش در این فیلم را مانند خواهر خود دانست که ارتباط بسیار نزدیکی با او دارد.

شادروان چند لحظه بامزه بدون قصه گیرا

سید آریا قریشی: می‌توان نکات مثبتی را در مورد شادروان مطرح کرد: موقعیت اولیه جذاب و درگیرکننده است و پتانسیل بالایی دارد؛

شخصیت‌ها - شاید به‌جز معدودی از موارد - برای خنداندن تماشاگر به لودگی‌هایی بی‌ربط به شناخت پیشینِ ما از آن‌ها رو نمی‌آورند؛ تضاد میان لحن و محتوا در مواردی نتیجۀ جالب و غافلگیرکننده‌ای به‌بار آورده؛ و بعضی از بازیگران - در رأس همه بهرنگ علوی - حضوری پذیرفتنی دارند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ شکل خاص سینا مهراد و نازنین بیاتی روی پوستر فیلم جدیدشان

خودستایی عجیب و بامزه «سینا مهراد» / عکس

با این وجود، واقعیت این است که فیلم به‌جز یک موقعیت اولیه جذاب و چند لحظه بامزه - که تراکم آن‌ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی بیش از دیگر قسمت‌های فیلم است - چیز چندانی در چنته ندارد.

مشکل - مثل خیلی از فیلم‌های سینمای ایران - به سرگردان بودنِ فیلمنامه برمی‌گردد. شادروان در مورد چیست: تحول یک آدم خودخواه به یک فرد فداکار؟ لزوم گرفتن دست دیگران در مواقع بحرانی؟ تلاش برای بیرون آوردن یک جنازه از بیمارستان؟

ظاهراً در مورد همه است اما واقعیت این است که - از جایی به بعد - فیلم میان این جنبه‌ها سُر می‌خورد بدون این‌که بتواند تعادل چندانی میان آن‌ها برقرار کند.

هر چند - کم‌وبیش - تمام این ابعاد در طول فیلم حضور دارند اما به‌نظر می‌رسد در هر کدام از پرده‌های فیلمنامه یکی از این ابعاد به محور کار تبدیل می‌شود.

کد خبر : ۱۳۲۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان