ویدئو/ شیطنت سردار آزمون که بوندسلیگا را به هم ریخت!

سردار آزمون شب ناموفقی را در هفته دوم بوندسلیگا سپری کرد.

ویدئو/ شیطنت سردار آزمون که بوندسلیگا را به هم ریخت!
کد خبر : ۱۰۳۵۸۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در اواخر بازی بایر لورکوزن و آگزبورگ، در حالی که یکی از بازیکنان آگزبورگ در حال تلف کرد وقت بازی بود، با واکنش سردار آزمون مواجه شد.

سردار با دست پای او را از زمین خارج کرد تا بازی به حاشیه رفته و بازیکنان دو تیم درگیر شوند. این اتفاق برای سردار یک کارت زرد در پی داشت.

ماجرا چه بود؟

ورزش سه نوشت: در اوج حملات لورکوزن در ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی و در شرایطی که یک کرنر روی دروازه آگسبورگ به دست آمده بود، بازیکنان لورکوزن با سرعت به دنبال آرایش در خط حمله و یورش به دروازه حریف بودند که مدافع آگسبورگ در کنار خط عرضی روی زمین افتاد و اعلام مصدومیت کرد.

ولی در حالی که تمام بدن او بیرون از زمین بود و فقط یکی، دو سانتی متر از قوزک پای این بازیکن روی خط بود، داور بازی را نگه داشت و اجازه شروع مسابقه را نمی‌داد که همین مسئله موجب خشم بازیکنان لورکوزن و حرکت بعدی آزمون شد.

در این لحظه سردار از محوطه جدا شد و خود را به بازیکن حریف رساند و پای او را به بیرون زمین هل داد؛ تصمیمی که در ابتدا با واکنش پزشک تیم آگسبورگ و سپس مداخله داور و کارت زرد او و جنجالی در بین بازیکنان توام شد.

آزمون در بازی امروز با شور و اشتیاق زیادی بازی کرد، اما در حالی که می‌توانست نام خود را در بین گلزنان مسابقه ببیند، مغلوب تیز چنگی گلر و بخت و اقبال بدش شد.

در این بین، سردار هم که به شدت برافروخته و عصبانی به نظر می‌رسید، مدام برای بازیکنان حریف خط و نشان می‌کشید تا انتقام این بازی تاخیری و ناجوانمردانه را از آن‌ها خواهد گرفت.

اما دقیقا برخلاف این پیش‌بینی، آگسبورگ روی یک ضدحمله صاحب یک موقعیت پشت محوطه جریمه شد که شوت آندره هان، بازیکن تعویضی این تیم به تور دروازه لورکوزن بوسه زد تا به این شکل حریف در کمال تعجب از میزبان پیش بیفتد.

ویدئو: طرفداری

کد خبر : ۱۰۳۵۸۰
0
۰
ارسال نظر