ویدئو/ شغل اصلی لیلا اوتادی در کنار بازیگری و مدیریت آرایشگاه چیست؟

برخی از سلبریتی‌ها سعی دارند خودشان را بزرگتر و بالاتر از آن چیزی که هست نشان دهند. برخی از آن‌ها که بازیگر خوبی هم نیستند، به سراغ خوانندگی رفته، شعر می‌سرایند، کارگردانی را تجربه می‌کنند و در برخی زمینه‌های تجاری نیز فعالیت دارند.

ویدئو/ شغل اصلی لیلا اوتادی در کنار بازیگری و مدیریت آرایشگاه چیست؟
کد خبر : ۴۳۲۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، لیلا اوتادی هم برای این که از این غافله عقب نماند، چند حرفه را به قول خودش هم زمان پیش می‌برد.

لیلا اوتادی به غیر از بازیگری، معماری و آرایشگری انگار دستی هم در سرودن شعر دارد.

کتاب شعر لیلا اوتادی جنجالی شد

انتشار شعرهایی از نخستین کتاب شعر لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با نام «در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست»، در صفحات اجتماعی با واکنش کاربران روبرو شده است. این مجموعه شعر شامل ۳۵ قطعه شعر سپید و در ۷۶ صفحه منتشر شده است و با وجود اینکه اولین دفتر شعر خانم اوتادی به حساب می‌آید به صورت دو زبانه فارسی انگلیسی، با ترجمه خانم یاس گل‌خدابنده‌لو به چاپ رسیده است.

خانم اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است و گزیده‌ای از آن را در این دفتر شعر با تصویرگری ایلیا تهمتنی در زمستان ۱۳۹۳ توسط انتشارات مروارید به چاپ رسانده است.

کاربران بسیاری به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند در حالی‌که با کتاب آشپزی صابر ابر، ترجمه اشکان خطیبی، خوانندگی محمدرضا گلزار، نمایشگاه نقاشی خانم میلانی و خبر کارگردانی خانم سحر قریشی کنار نیامده بودیم، دل‌نوشته‌های خانم اوتادی را در چاپ چندم و کاغذهای شکیل می‌بینیم؛ آن‌ها معتقدند در ایران اگر شخصی از نظر مالی تامین باشد می‌تواند بازیگر، خواننده، هنرمند و شاعر شود.

عده‌ای از کاربران عقیده دارند بازیگران از شهرت خود سوءاستفاده می‌کنند و یقین دارند اگر مجموعه شعر برای کسی به جز خانم اوتادی بود هرگز چاپ نمی‌شد. همچنین عنوان می‌کنند این اشعار علاوه بر اینکه بی‌محتوی می‌باشند، هیچ یک از خصوصیات شعر را ندارد و تنها جملات در قالب شعر تزئین شده و سبک جدیدی همچون شعر سپید را به خود گرفته است.

کد خبر : ۴۳۲۰۴
0
۰
ارسال نظر