ویدئو/ شرمساری علی دایی از مستاجر بودن محمد بنا!

علی دایی در یک مصاحبه اینترنتی به مشکلات مالی ورزشکاران وارد شد و درباره آن صحبت کرد.

ویدئو/ شرمساری علی دایی از مستاجر بودن محمد بنا!
کد خبر : ۵۴۶۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این مصاحبه علی دایی با اشاره به محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی و پر افتخارترین مربی تاریخ ورزش ایران، از این که او بع از این همه افتخار هنوز مستاجر است ابراز خجالت و شرمساری کرد.

قدردانی علی دایی از مهماندوست و محمد بنا

با توجه به رفتن رضا مهماندوست و محمد بنا بهترین مربیان جهان، علی دایی پستی در اینستاگرام منتشر کرد که از آن‌ها قدردانی کرد.

نتایج ضعیف تیم تکواندو ی ایران در المپیک همه را ناامید کرد، با آغاز رقابت‌های تکواندو متاسفانه پیش بینی منتقدان درست از آب درآمد، چون کادر فنی جدید تیم ملی نتوانست انتظار را برآورده سازد.

عملکرد ضعیف ملی‌پوشان و حذف ناباورانه یوسف کرمی و خداحافظی تنها تکواندو کار زن ایران در المپیک نشان داد برکناری رضا مهماندوست بهترین مربی جهان تصمیمی اشتباه بود که ایران را از دستیابی به نشان‌های ارزشمند محروم کرد.

پس از المپیک ریو محمد بنا از مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی استعفا کرد و از این تیم جدا شد. پس از این اتفاق علی دایی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از محمد بنا و رضا مهماندوست، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو و سرمربی فعلی آذربایجان منتشر کرد و نوشت: قدر داشته‌هایمان را بیشتر بدانیم.

کد خبر : ۵۴۶۳۶
0
۰
ارسال نظر