ویدئو/ سمانه پاکدل به همبازی اش: شکمت رو بده تو تا تو عکس نیفته!

سمانه پاکدل به همراه همسرش و سایر بازیگران فیلم سینمایی نمور در مراسم اکران عمومی این فیلم شرکت کردند.

ویدئو/ سمانه پاکدل به همبازی اش: شکمت رو بده تو تا تو عکس نیفته!
کد خبر : ۱۱۰۴۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این مراسم، سمانه پاکدل به بازیگر نوجوان «نمور» تذکر می‌دهد که «شکمت رو بده تو!»

نمور فیلمی آماتوری است!

سید آریا قریشی منتقد سینما نوشت: «نمور» فیلم جمع‌وجور و بی‌ادعایی است که قرار است داستانی ملودراماتیک را به تصویر بکشد. اما متأسفانه از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنیم، فیلم بدی است.

انگیزه‌های شخصیت‌ها به‌درستی ترسیم نشده و به نتیجه مناسبی نمی‌رسد - مثلاً داود (محمدرضا علیمردانی) تقریباً هر پنج دقیقه یک بار تصمیم می‌گیرد به تهران برگردد اما تقریباً هر بار به‌سرعت از تصمیم خود منصرف می‌شود؛

رابطه بین شخصیت‌ها الکن است - مشخص نیست آرام طی چه مسیری این‌گونه جذب دلارام می‌شود؛ پایان‌بندی فیلم ساده‌انگارانه و غیرقابل‌باور است.

دکوپاژ برخی از صحنه‌ها آن‌قدر آماتوری است که حتی در تشخیص این‌که شخصیت‌ها دارند از کدام اتاق وارد کدام اتاق می‌شوند هم دچار مشکل می‌شویم.

بسیاری از نماها از زیبایی‌شناسی بی‌بهره‌اند - هنگام نمایش در خانه جشنواره فجر، یک نمای ساده از نسیم ادبی و سمیرا حسن‌پور که نشسته‌اند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند باعث خنده عده‌ای از حضار شد.

خشم همیشگی داود در بسیاری از موارد فاقد منطق دراماتیک است و افراطی به‌نظر می‌رسد؛ و بازی‌ها -تقریباً بدون استثنا- بد و غیرقابل‌تحمل‌اند.

با چنین ویژگی‌هایی، عجیب نیست که فیلم نمور از هیچ جنبه‌ای به نتیجه مناسبی نمی‌رسد. صرف تلاش برای توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، پذیرش هر فیلمی با هر سطح کیفی را در جشنواره فیلم فجر توجیه نمی‌کند.

کد خبر : ۱۱۰۴۰۹
0
۰
ارسال نظر