ویدئو/ سام درخشانی: همسرم از ابراز علاقه دخترها به من شاکی می‌شود!

سام درخشانی به پرسشی درباره میزان حساسیت همسرش به ابراز علاقه خانم‌ها پاسخ داد.

ویدئو/ سام درخشانی: همسرم از ابراز علاقه دخترها به من شاکی می‌شود!
کد خبر : ۵۳۱۴۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سام درخشانی در جواب این پرسش پاسخ داد که همسرم بعضی مواقع روی من حساس می‌شود.

اتمام همکاری سام درخشانی و پژمان جمشیدی

مهراب قاسم خانی یکی از نویسندگان «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» درباره روند شکل گیری این سریال و تغییرات آن توضیح داد.

مهراب قاسم خانی درباره روند شکل گیری این سریال به هفت صبح گفت: بعد از اتفاقانی که برای فیلم در زمان اکران افتاد، با فیلیمو توافقی انجام شد و آن‌ها خواستند ادامه «خوب، بد، جلف۲» سریال باشد. آن چیزی که قرار بود سینمایی شود دوباره باید تبدیل می‌شد به ریتم سریال و این باعث شد خیلی چیزها به هم بریزد.

برای همین هم در نوشتن به مشکل برخوردیم. دو بار تغییر خیلی جدی پیدا کرد. مجبور شدیم یکسری قصه‌های فرعی‌تر که از قبل قرار بود به آن‌ها بپردازیم و در نسخه سینمایی حذفشان کرده بودیم را برگردانیم و دو قسمت اول دچار این مشکلات شد.

او در مورد دلایل جذابیت زوج پیمان جمشیدی و سام درخشانی اظهار کرد: به هر حال الان جفت‌شان خیلی پرطرفدار شده‌اند. پژمان که اصلا دیگر وقت سرخاراندن ندارد. سام هم پشت هم پیشنهاد دارد. اما خودشان هم باید بدانند چطور آن را خرج کنند که تاریخ مصرفشان تمام نشود.

ما خودمان به این نتیجه رسیده‌ایم که کار روی زوج پژمان و سام دیگر بس است و بهتر است ادامه نداشته باشد. به نظرم الان پژمان و سام کار خوبی می‌کنند که می‌روند نقش‌های جدی هم بازی می‌کنند یا در کمدی‌هایی با شکل‌های دیگر ظاهر می‌شوند. برای اینکه می‌توانند یادآوری کنند توانایی‌های دیگری هم دارند و اگر این زوج خسته کننده شد، مسیرهای دیگری هم پیش رویشان باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا «خوب، بد، جلف» باز هم ادامه خواهد داشت یا نه، توضیح داد: نه نه، دیگر برنامه‌ای برای ادامه‌اش نداریم. حتی همین سریال را هم ابتدا برنامه‌اش را نداشتیم. یک مقدار اصرار و فشارها باعث شد که پیمان ادامه دهد، اما دیگر گفتیم بس است.

کد خبر : ۵۳۱۴۲
0
۰
ارسال نظر