ویدئو/ زمین فوتبال به خون کشیده شد!

مسابقه ای که پیکانی‌ها باید بعد از پایان آن جشن قهرمانی می‌گرفتند، به یک اتفاق تلخ برای فوتبال پایه ایران تبدیل شد و صحنه های دردناکی از آن باقی ماند.

ویدئو/ زمین فوتبال به خون کشیده شد!
کد خبر : ۷۹۰۹۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از "ورزش سه"، رقابت های هفته پایانی لیگ برتر نوجوانان عصر روز شنبه با بازی های مختلف پیگیری شد. در یکی از این دیدار ها تیم نوجوانان پیکان که قهرمانی اش چند روز قبل قطعی شده بود، به مصاف تیم کیا رفت.

این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما تاثیری در سرنوشت قهرمان نداشت چراکه خودروسازان در هفته گذشته قهرمانی خود را قطعی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: دلیل درگیری شدید علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی چیست؟

پیکانی‌ها تا هفته پیش با تفاضل گل کمتر نسبت به نوجوانان سایپا در رده دوم مسابقات حضور داشتند اما کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران، تیم سایپا را نقره داغ کرد. با رای انضباطی تیم سایپا به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز متخلف شناخته شد و 12 امتیاز از این تیم کسر شد تا شاهد سقوط نارنجی پوشان در جدول باشیم.

از این رو پیکان که فاصله زیادی با تیم سوم داشت، یک هفته مانده به پایان به عنوان قهرمان رقابت ها انتخاب و معرفی شد. بازی تشریفاتی پیکان در هفته پایانی اما جنجال بزرگی را در خود نهفته داشت و تصاویر دردناکی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

خوشحالی پیکان بعد از قهرمانی تلخ شد

بعد از سوت پایان بازی با تساوی یک بر یک اعضای تیم نوجوانان پیکان با توجه به پایان فصل و قهرمانی خود به داخل زمین رفتند و به خوشحالی بابت کسب جام قهرمانی پرداختند اما ناگهان اعضای تیم کیا به سمت بازیکنان و کادرفنی پیکان حمله ور شدند و یک درگیری و نزاع شدید در وسط زمین چمن اتفاق افتاد.

ماجرای این درگیری اما به اتفاقات داوری برمی‌گشت. در جریان بازی داور یک پنالتی به سود تیم کیا گرفته بود که این موضوع مورد اعتراض کادرفنی پیکان قرار گرفت. در آنجا اعلام شد که کمک داور این پنالتی را گرفته است. در حالی که بازی تا ثانیه های پایانی یک بر صفر به سود کیا در جریان بود، در پنجمین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم یک پنالتی به سود پیکان گرفته شد.

در ادامه کمک داور مسابقه ورود کرد و داور نظرش را برای لحظاتی برگرداند و از پنالتی صرف‌نظر کرد که بازهم نیمکت نشینان تیم نوجوانان پیکان وارد موضوع شدند و گفتند چطور کمک داور برای یک تیم پنالتی می‌گیرد و برای تیم دیگر آن را برمی‌گرداند. در نهایت پنالتی اعلام شد و پیکان گل تساوی را زد و بازی پایان یافت اما این سرآغاز جنجال بزرگ بود.

اعضای دو تیم در پایان مسابقه یک درگیری شدید فیزیکی داشتند و حتی بازیکنان زیر 17 سال دو تیم نیز در این درگیری شرکت کردند. بینی شکسته یکی از اعضای تیم پیکان و زخمی شدن برخی بازیکنان کیا حاصل این نزاع شدید بود.

کد خبر : ۷۹۰۹۱
0
۰
ارسال نظر