ویدئو/ رامبد جوان به یاد دوست درگذشته‌اش در خندوانه به گریه افتاد!

رامبد جوان در قسمتی از برنامه خندوانه یاد و خاطره ارشا اقدسی را گرامی داشت.

ویدئو/ رامبد جوان به یاد دوست درگذشته‌اش در خندوانه به گریه افتاد!
کد خبر : ۹۳۸۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ارشا اقدسی بدلکار مشهور کشورمان که یکی از مهمانان ثابت خندوانه بود، سال گذشته در سانحه‌ای به دیار باقی شتافت.

حال رامبد جوان با گرامی داشت یاد او در خندوانه به یاد او اشک‌هایش سرازیر شد.

مگر رامبد جوان نمی‌گرید؟

کاظم احمدزاده، مجری «الهیه» با اشاره به اینکه خط‌شکنی مطالبه‌ای را ایجاد می‌کند که مجریان فقظ در یک ژانر خود را نشان دهند، اظهار کرد:

آیا رامبد جوان تا حالا گریه نکرده است یا نجم الدین شریعتی در زندگی نمی‌خندد و شوخی نمی‌کند؟ اما مخاطب عادت ندارد روی دیگر این افراد را ببیند و نمی‌تواند بپذیرد اگر مثلا خنده شریعتی را ببیند انگار یک سطل آب یخ روی او ریخته‌اند.

دیدگاهی که من دارم باعث شده است در برنامه‌هایم دوگانه‌سوز باشم یعنی هم بخندانم و هم بگریانم یعنی زندگی می‌کنم همانطور که همه اینگونه هستند.

کاظم احمدزاده که سال‌ها اجرای «جشن رمضان» را بر عهده داشته است در پایان این گفتگو درباره تکرار فضاهای گفتگومحور در برنامه‌ها نیز عنوان کرد:

تقریبا همه برنامه‌ها شبیه به هم شده است و این نشان می‌دهد در برنامه‌سازی سه عنصر مهم درایت، نظارت و مدیریت به چشم نمی‌خورد.

حتی فضای برنامه‌ها اگر ابتکار یا خلاقیتی هم دارد اشتباه است مثلا یکی از شبکه‌ها خیرین را آورده بود تا با آن‌ها گفتگو کند و پشت سرش یک نفر آب و جارو می‌کرد.

در علم رسانه گفته می‌شود نباید چیزی سوژه را تحت‌الشعاع قرار دهد و حتی زیرنویس را غلط می‌دانند به دلیل بر هم زدن تمرکز مخاطب و آن وقت شما در بک گراند یک نفر را قرار می‌دهید تا آب و جارو کند که این‌ها ابتکارات اشتباهی است.

کد خبر : ۹۳۸۸۱
0
۰
ارسال نظر