ویدئو/ ذوق عجیب پریناز ایزدیار از روی سن رفتن هوتن شکیبا!

پر یناز ایزدیار و هوتن شکیبا بازیگران فیلم سینمایی ملاقات خصوصی در یک همایش سینمایی شرکت کردند.

ویدئو/ ذوق عجیب پریناز ایزدیار از روی سن رفتن هوتن شکیبا!
کد خبر : ۹۶۱۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این برنامه هوتن شکیبا به روی سن دعوت شد که با واکنش عجیب پریناز ایزدیار همراه بود.

پیام مشترک پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در پی حواشی جشنواره فیلم فجر

پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا بازیگران فیلم «ملاقات خصوصی» در اینستاگرام خود پست مشترکی منتشر کردند: «بالاخره تمام شد. سهم ما از این جشنواره تشویق‌ها و محبت‌های شما مردم عزیز و تماشاگران و همکاران و منتقدان فیلم بود که راستش را بخواهید با هیچ چیزی در این دنیا قابل قیاس نیست. چه جایزه‌ای بهتر از اینکه ببینی اثری که ساختی به دل مردم نشسته و دوستش دارند.

خدا رو شکر و چقدر شما خوبید که نگذاشتید یک تصمیم نابهنگام بیشتر از لحظاتی کام ما را تلخ کند. یکپارچه با پیام‌های محبت‌آمیزتان روح و جان ما را تازه کردید.

حکمت این اتفاق تلخ پیوند قلب‌های مهربان شما با دل‌های ما بود و از این بابت بسیار خوشحالیم. با شما زنده‌ایم و با عشق و محبت شما انگیزه می‌گیریم.

از صمیم قلب برای همه دوستان و همکاران و هنرمندانی که در این دوره از جشنواره نتایج زحمات‌شان را گرفتند و خوش درخشیدند خوشحالیم و امیدواریم همه در کنار هم بتوانیم با انگیزه‌ای مضاعف برای اعتلای سینمای ایران تلاش کنیم.

اما همچنان شرمنده‌ایم که آرای مردمی لحاظ نشد و این بدان معنی است بخش مهم و جایزه بزرگ فجر که شأن آن برگرفته از رکن اصلی سینما که همانا تماشاگران است کنار گذاشته شده

. لذا همچنان پیگیر این مساله خواهیم بود و تا روشن شدن علل و مقصران آن این پیگیری را ادامه خواهیم داد تا حقی پایمال نشود و دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در مهمترین رویداد فرهنگی کشور نباشیم.

در آخر امیدواریم به زودی در اکران فیلم میزبان خوبی برای چشمان پر مهرتان باشیم.

زنده باد سینما و زنده باد هنر. قلب‌تان پر عشق و دل‌هایتان پر از محبت و نور مردم نازنین.»

کد خبر : ۹۶۱۳۷
0
۰
ارسال نظر