ویدئو/ دیدار جالب احمدی نژاد با بازیگری که او را ممنوع الکار کرده بود!

پس از شروع دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، شایعاتی پیچید که محمود بصیری بازیگر خوب سریال‌های تلویزیونی به دلیل شباهت با رییس جمهور ممنوع التصویر شده است.

ویدئو/ دیدار جالب احمدی نژاد با بازیگری که او را ممنوع الکار کرده بود!
کد خبر : ۶۷۱۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حال پس از سال‌ها محمود بصیری از خاطرات خود از آن دوران و رو در رویی‌اش با احمدی نژاد سخن می‌گوید.

محمود بصیری: از کسانی که ممنوع‌الکارم کردند تشکر می‌کنم

محمود بصیری در پاسخ به سوالی مبنی بر ماجرای ممنوع‌الکاری و کم‌کاری در دنیای بازیگری به این جمله بسنده کرد که: «از هرکسی جلوی کار من را گرفت تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم من در این برنامه‌ها و سریال‌ها بازی نکردم. الان ۱۴ سال است که در تلویزیون و سینما کاری نداشته‌ام. خدا را شکر می‌کنم آبرویم در تلویزیونی که ۵۱ سال در آن به ایفای نقش پرداختم، نرفت و هر سریالی را بازی نکردم؛ چند کار هم پیشنهاد شد و من بازی نکردم.»

البته این بازیگر پیشکسوت در نمایش هادی مرزبان روی صحنه رفت. تئاتر بنگاه تئاترال در سنگلج و تالار شهرزاد که نویسنده آن علی نصیریان بود با استقبال بی‌نظیر مخاطبین مواجه شد.

در کنار محمود بصیری، ایرج راد، مجید مظفری، سعید امیرسلیمانی، رسول نجفیان، فرزانه کابلی و داود فتحعلی بیگی حضور داشتند.

این سوال مطرح می‌شود که چرا تهیه‌کنندگان امروز سراغ بازیگران کاربلد و پیشکسوتی که سال‌ها اندوخته هنری غنی دارند نمی‌روند؟

امروز جای امثال محمود بصیری، غلامحسین لطفی و خیلی‌های دیگر در قاب تلویزیون و سینمای ما خالیست. قابی که آن‌ها سال‌ها برایش تلاش کرده‌اند و مردم با ایفای نقش‌های موثر و هنرمندانه‌شان خاطره دارند.

کد خبر : ۶۷۱۰۸
0
۰
ارسال نظر