ویدئو/ دنیای وارونه؛ دنیا جهانبخت راه‌های برگرداندن عشق را به مردم نشان می‌دهد!

دنیا جهانبخت در صفحه شخصی خود تبلیغ مهره مار کرده که قابلیت برگرداندن عشق رفته را دارد!

ویدئو/ دنیای وارونه؛ دنیا جهانبخت راه‌های برگرداندن عشق را به مردم نشان می‌دهد!
کد خبر : ۶۳۰۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فارغ از بحث‌های خرافی این سوال پیش می‌آید که اگر این مهره‌ها این قبلیت را دارند، چرا خود دنیا جهانبخت از آن‌ها استفاده نکرده تا مهراد جم را به زندگی خود برگرداند؟

زایمان اشرافی دنیا جهانبخت

بیمارستان پورتلند واقع در شهر لندن یک بیمارستان خصوصی است که مجلل‌ترین سرویس‌ها را برای مادر و نوزاد دارد. این بیمارستان آنقدر بزرگ است که دو ساختمانش با یک پل به‌هم وصل می‌شوند.

هزینه هر یک شب ماندن در اتاق‌های آن، بسته به خدماتی که درخواست کنید، حدود ۷ تا ۸ هزار پوند می‌شود. دیده شده بعضی‌ها تا بیش از نیم میلیون پوند خرج اقامتشان در آنجا کرده‌اند.

خدماتی مثل سرویس بیست و چهار ساعته، صبحانه و وسایل راحتی برای همسر، فیزیوتراپی و معاینه تا شش هفته بعد از زایمان، و حتی کادو برای کودک در آنجا ارائه می‌شود.

حتی یک مسئول خرید شخصی هم خواهید داشت تا خریدهای روزانه شما یا هر چیز دیگری که می‌خواهید را برایتان بخرد. شام برایتان خرچنگ و صدف سرو می‌شود، حتی خبر زایمانتان را می‌توانید در مجله تایمز اعلام کنید.

یکی از عجیب‌ترین خدمات این بیمارستان عکاسی است که هر سال تا زمانی‌که فرزندتان ۱۸ساله شود، ادامه دارد. اگر پول اضافه‌تری هم داشته باشید با پرداخت بیشتر می‌توانید دست و پای نوزادتان را به شکل طلا، نقره یا برنز داشته باشد.

کد خبر : ۶۳۰۱۴
0
۰
ارسال نظر