ویدئو/ دلیل حضور نیافتن حسن یزدانی در لیگ چه بود؟/ افشاگری سرمربی

مصطفی میرعمادیان سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل درباره حضور نیافتن حسن یزدانی در لیگ توضیحاتی ارائه داد.

ویدئو/ دلیل حضور نیافتن حسن یزدانی در لیگ چه بود؟/ افشاگری سرمربی
کد خبر : ۶۴۱۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حسن یزدانی فوق ستاره کشتی ایران و جهان در مسابقات لیگ برتر کشتی شرکت نکرد و حال سرمبی او دلیل این موضوع را روشن می‌سازد.

برنده حسن یزدانی در لیگ برتر کشتی

ماگومدرسول گازیماگومیدوف که در سال ۲۰۱۵ در فینال جهانی حسن یزدانی را مغلوب کرد، برای همراهی تیم کشتی صنایع مازندران وارد ایران شد.

در قالب رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد، روز جمعه (۲۱ آبان) این مسابقات در گروه «ب» با حضور تیم‌های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی، ستارگان ساری و صنایع مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری پیگیری خواهد شد.

دور رفت این رقابت‌ها با صدرنشینی تیم ستارگان ساری به پایان رسید. این تیم تنها تیمی در دور رفت لیگ کشتی بود که از دو کشتی‌گیر خارجی در ترکیب خود استفاده کرد و موفق شد با نتیجه ۵-۵ تیم صنایع مازندران را در خانه مغلوب کند.

تیم صنایع که با این شکست، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی با مخاطره مواجه شد، در همان مقطع اعلام کرد که با تمام توان در دور برگشت شرکت خواهد کرد.

در همین راستا ماگومدرسول گازیماگومیدوف روس که در سال ۲۰۱۵ موفق شد در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد جهان، با شکست حسن یزدانی ملی‌پوش کشورمان صاحب طلای جهانی لاس وگاس شود، برای همراهی تیم صنایع وارد ایران شده است.

کد خبر : ۶۴۱۹۳
0
۰
ارسال نظر