ویدئو/ خانواده مهراد جم از نفرین دنیا جهانبخت در امان نماند

دنیا جهانبخت با انتشار یک ویدئو از مهراد جم در تخت کودک حاشیه ساز شد.

ویدئو/ خانواده مهراد جم از نفرین دنیا جهانبخت در امان نماند
کد خبر : ۴۸۳۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، دنیا جهانبخت ویدئویی از مهراد جم منتشر کرده که در تخت بچه خوابیده و پس از آن متن تندی علیه خانواده جم منتشر کرده است.

البته برای این افراد شهرت مهمتر از همه چیز و به هر وسیله‌ای دوست دارند در تیتر خبرها و بر زبان‌ها باشند.

رابطه و جدایی و بارداری ان نیز ممکن است بر سر ایجاد عمدی حاشیه و جلب توجه‌ها برای بهره برداری اقتصدای بیشتر باشد؛ همان گونه که خوابیدن مهراد جم و در بغل گرفتن عروسک و خود را به خواب زدن و فیلم گرفتن جهانبخت نیز می‌تواند همان قد مصنوعی و ساختگی باشد.

شاید بهتر باشد این افراد و حرکاتشان را نادیده گرفت.

دلیل مهاجرت مهراد جم سایت‌های شرط‌بندی بود؟

محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی درباره دلایل مهاجرت مهراد جم صحبت کرد.

اللهیاری که با مصطفی امامی در رادیو ایران صحبت می‌کرد گفت: این خواننده در یک سال گذشته همه مجوزهایش را گرفته و مشکلی برای دریافت مجوز نداشته است.

وی در ادامه گفت: سایت‌های شرط‌بندی به حیطه خواننده‌های ما ورود می‌کنند و توجه آن‌ها را به درآمدهای آنچنانی جذب می‌کنند و این مثل یک سراب است و واقعیت این است که مخاطب اصلی خواننده در داخل کشور است و ممکن است این تصمیم عجولانه در کوتاه مدت عایدی برای او داشته باشد اما حتما در بلندمدت پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

در روزهای گذشته مهراد جم که در یک سال گذشته در عرصه موسیقی پاپ مطرح شده بود با انتشار تصاویری از مهاجرت خود به یک کشور همسایه خبر داد.

او که در یکی دو سال گذشته توانسته بود برای خود طرفدارانی پیدا کند و در چندین برنامه تلویزیونی ویژه شب عید هم حضور فعالی داشت، با انتشار تصاویری از حضورش در کنار یک اینفلوئنسر جنجالی از مهاجرت خود خبر داده بود.

کد خبر : ۴۸۳۴۹
0
۰
ارسال نظر