ویدئو/ حرکت لوس صبا راد و مانی رهنما در لایو اینستاگرامی

صبا راد که کم مانده از تک تک لحظه‌های زندگی‌اش لایو بگذارد، هنگام ورزش و تفریح هم ترک عادت نکرد.

ویدئو/ حرکت لوس صبا راد و مانی رهنما در لایو اینستاگرامی
کد خبر : ۴۸۱۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، صبا راد که به همراه همسرش مانی رهنما به ورزش رفته بود تا به قول خودش اضافه وزنشان را کم کنند، در حرکتی عجیب دست همسرش را گاز گرفت.

ابتلای مانی رهنما و صبا راد به کرونا

صبا راد و همسرش مانی رهنما پس از ابتلا به ویروس کرونا و وخامت حالشان به بیمارستان نیکان منتقل شدند. این مجری سابق به تازگی و پس از بهبود یافتن از اوضاعشان در صفحه خود اینستاگرام خبر داده است. صبا راد در نوشته‌ای از وخامت شدید اوضاعشان و بلاهایی که در دوران ابتلا به کرونا به سرشان آمده نوشته است.

او با انتشار ویدئویی از خود نوشته است: "و این کرونا. یادتونه با چه اشتیاقی بخاطر دیدن مادرم که اتفاقا عمل آب مرورارید داشتن با مامان سارا و مانی راهی گرگان شدیم؟ تا اونجای سفر همه چی خوب بود تا اینکه دو سه روز بعد از سفر حس کردم حالم خوب نیست برای همین تصمیم گرفتیم سریع برگردیم و توی تهران تست کرونا دادیم که متاسفانه جواب تست مثبت شد.

خوب خیلی نگران شدم و ترسیدم بیشتر برای مامان سارا برای همین بلافاصله اومدیم بیمارستان نیکان غرب تست ریه دادیم گفتن درگیری خیلی کمه برید خونه استراحت کنین و دارو مصرف کنین ما هم داروهامونو تهیه کردیم اومدیم خونه اما هر روز حال هر سه مون وخیم‌تر می‌شد.

به طوری که دیگه سه شب بود نخوابیده بودم برادرم و خانومش اومدن وبه اصرار اونها، دوباره اومدیم بیمارستان نیکان اینبار خبر خوبی برامون نداشتن متاسفانه کمتر از شش روز بخش عمده‌ای از ریه‌ها درگیر شده بود و سریع دستور بستری هر سه مون رو دادن دیگه متوجه هیچی نبودم یه حال خلسه و ادراک پایین با درد فراون از سرفه‌های مکرر که دیگه امانمو بریده بودن. "

او ادامه داد: "ناامیدی مطلق همه وجودمو گرفته بود اما از طرفی تلاش کادر درمان وپزشکی که ۲۴ساعته داشتن تلاش می‌کردن نگرانی دوست و خانواده و فامیل و دعای خیرشون توی دلم امید رو روشن نگه داشت تا بعد از نزدیک به ۲۰روز جدال تلخ و نابرابر به لطف خدا ودعای شما در شرایط نسبتأ مطلوبی هستیم.

کرونا در کمین هرکدوم از ماست که به سادگی می‌تونه مارو به کام مرگ ببره و شوخی نداره، هر جا و از هر کسی می‌تونیم کرونا بگیریم یعنی هرکی می‌تونه ناقل خاموش باشه که باعث ابتلا ما بشه، کادر درمان واقعا خسته شدنو دیدن صورت خسته شون هر روز عذابم می‌داد و فقط خواستن بهتون بگم مراقب خودتون باشید. توروخدا، توروخدا، توروخدا بیشتر مراقب باشیم. "

کد خبر : ۴۸۱۵۵
0
۰
ارسال نظر