ویدئو/ حرکات عجیب پلیس زن در کره شمالی!

کشور کره شمالی پر از عادت‌ها و رفتارهای عجیب و غریب است.

ویدئو/ حرکات عجیب پلیس زن در کره شمالی!
کد خبر : ۱۵۶۸۵۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در ویدئویی که از یک تقاطع در کره شمالی منتشر شده، رفتارهای یک پلیس راهنمایی رانندگی زن که شبیه به عروسک‌های کوکی است به شدت جلب نظر می‌کند.

مردان صاحب قدرت در کره شمالی از زنان سوءاستفاده جنسی می‌کنند!

یک سازمان حقوق بشری در گزارشی تازه ادعا می‌کند که سوءاستفاده جنسی از زنان در کره شمالی چنان «متداول» است که بخشی از زندگی روزمره به حساب می‌آید.

پارسینه: سازمان دیدبان حقوق بشر این گزارش را با تکیه بر مصاحبه‌هایی با ۶۲ نفر که از این کشور فرار کرده‌اند تنظیم کرده است. این افراد روایاتی با شرح جزییات از تجاوز و سوءاستفاده جنسی ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای عجیب و مرموز دختر یوتیوبر ۱۱ساله در کره شمالی!

هدف رهبر کره شمالی از نمایش دخترش چیست؟

دیدبان حقوق بشر گفت که این نشان دهنده یک فرهنگ علنی و بی‌مجازات سوءاستفاده جنسی به خصوص از سوی مردانی است که در نظام سیاسی این کشور در موضع قدرت هستند.

یک زن که بارها مورد تعرض قرار گرفته گفت که مقام‌ها زنان را «ابزار جنسی» قلمداد می‌کنند. او جونگ-هی که بیش از ۴۰ سال دارد به دیدبان حقوق بشر گفت: "گاهی بی‌دلیل نصف شب گریه‌تان می‌گیرد و نمی‌فهمید چرا.

یک زن دیگر که او هم بیش از ۴۰ سال دارد و زمانی زراعت می‌کرد گفت: بعد از دستگیری موقع فرار از این کشور هدف آزار جنسی یک مقام پلیس قرار گرفت که در یک بازداشتگاه از او بازجویی می‌کرد.

ویدئو: خبرآنلاین

کد خبر : ۱۵۶۸۵۱
0
۰
ارسال نظر