ویدئو/ جنجال جدید همسر مهدی قائدی در دبی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که اخیرا با انتشار عکس های بی حجاب جنجال به پا کرد حالا از میزی با خوراکی های لاکچری استوری گذاشت.

ویدئو/ جنجال جدید همسر مهدی قائدی در دبی
کد خبر : ۵۹۱۴۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ ستاره معصومی چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد!

ستاره معصومی چند روزی را به ایران برگشت و حتی اینجا هم دست از لاکچری بازی هاش برنداشت و حتی تصاویری هم پست کرد. اما حالا دوباره در دبی است که البته این را از استوری اش میشد فهمید که دوباره میز غذایی با خوردنی های خفن گذاشت و لوکیشن را دبی زد.

اما چیزی که نظر کاربران را جلب کرد دو استکانی بود که در ویدیو وجود داشت و بعضیا نوشیدنی داخلش را گفتند مشروبه!

بیشتر بخوانید: لایو ستاره معصومی همسر مهدی قائدی به شایعه طلاق پایان داد!

حالا چیزی که در پست اخیر ستاره خانم جالب آمد نظر کاربران بود که ظاهرا به یکباره برگشت. معصومی چند روز پیش با انتشار تصاویر بی حجابش در تهران متنی عاشقانه برای مهدی نوشت.

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم!

البته این خوشگل شدن ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه! البته ستاره خانم باید مراقب استایلشان در ایران باشند که برای آقای شوهر جوان در تیم ملی دردسر ساز نشود.

کد خبر : ۵۹۱۴۵
0
۰
ارسال نظر