ویدئو/ جناب خان دکتر انوشه را هم سوژه کرد!

دکتر انوشه روانشناس مشهور مهمان برنامه خندوانه بود.

ویدئو/ جناب خان دکتر انوشه را هم سوژه کرد!
کد خبر : ۸۷۵۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این برنامه جناب خان با طنازی های خاص خودش جمله‌های قصار دکتر انوشه را سوژه کرد.

چرا دکتر انوشه را تعیقب نمی‌کنم؟

عمار پورصادق در ویرگول نوشت: چند تا چیز است که باید با شما خوبان در میان بگذارم.

۱- دکتر انوشه و آدمهای مثل ایشان، خیلی خشک و سرد هستند. زندگی بدون شوخی و طنز اصلا لایق نبودن است. حتما چارلی چاپلین توی نامه‌هایش به دخترش چنین چیزهایی را گفته بود. البته اینجا باید یک واقعیت تاریخی را بگویم. چارلی چون مدتی با دخترش قهر بود نامه‌ها سر طاقچه می‌گذاشت و شواهد تاریخی نشان می‌دهد اکثر نامه‌های ایشان دستکاری شده است.

۲- دکتر انوشه لفاظ است. مثلا هفت تا سین تاثیر گذار، ۵ تا ط دسته دار مهم در زمینه‌ی روح کائنات و ۱۷ مدل شین برای رفع آلودگی هوای درون و بیرون شهر تهران و محتویاتش را ازش بخواهید حتما برایتان ردیف می‌کند.

۳- دکتر انوشه با ادبیاتی صحبت می‌کند که به نظر شخصی بنده، آدم‌ها را از بالا و سطحی بیان می‌کند. بیانهای سطحی به درد تسکین آدم‌ها نمی‌خورد.

۴- دکتر انوشه موج سوار است مثلا همین آخرین بار و البته اولین باری که ازش چیز شنیدم، داشت می‌گفت: میل و ملال که مجتبی شکوری برای اولین بار از خارج، توی پرانتز شوپنهاور، آورده بود و اصلا کپی رایتش را به نام خودش زد.

۵- دکتر انوشه شبیه آزمندیان است منت‌ها کمی فروید خوانده و دیگر به کسی گل سرخ هدیه نمی‌دهد.

۶- دکتر انوشه طوری می‌گوید به وق وق برگهای پاییزی گوش بسپارید که انگار بقیه به ذهنشان نمی‌رسد و دارند با دینگ دینگ موبایلشان‌ور می‌روند.

به قول محسن قرائتی که جوکش معروف شد: یه پسر و دختری زیر منبر شیخی شوخی می‌کردند. شیخ می‌گفت: مگر شرف ندارید؟ مگر ناموس سرتان نمی‌شود؟

آخر سر پسرک سر برآورد که: آقاجان همه چیز داریم، جا نداریم آقا جا نداریم!

کد خبر : ۸۷۵۰۸
0
۰
ارسال نظر