ویدئو/ تیکه جنجالی بهاره رهنما به همسر سابقش

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه که تاکنون دوبار ازدواج کرده است در یک ویدیوی منتشر شده به ازدواج مردان سینمای ایران با دختران کم سن کنایه می زند.

ویدئو/ تیکه جنجالی بهاره رهنما به همسر سابقش
کد خبر : ۴۵۸۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ ویدیو اظهارات جنجالی بهاره رهنما درباره ازدواج بازیگران مشهور ایرانی با دختران کم سن که اختلاف سنی زیادی دارند را ببینید.

نکته جالب اینجاست که پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما هم اختلاف سنی زیادی با همسر خود میترا ابراهیمی دارد و این حاشیه را به وجود اورد که منظور بهاره رهنما اوست!

البته پیمان قاسم خانی اولین نفری نیست که این کار را انجام داده و آخرین نفر هم نخواهد بود و متاسفانه در میان هنرمندان مد شده که همسران خود را طلاق می دهند و با یک دختر بسیار جوان ازدواج می کنند!

بیشتر بخوانید: ویدئو/ شاهرخ استخری: عکس زنم را نشان نمی دادم چون جنبه نداشت!

ولی جالب اینجاست که ازدواج بهاره رهنما بیشترین حاشیه را در میان ازدواج هنرمندان داشته است با اینکه همانطور که خودش می گوید همه چیز طبیعی بوده است و هیچ اختلاف سنی زیادی یا مسائل این چنینی وجود نداشته.

بهاره رهنما به تازگی پدر خود را از دست داده. او مدتی بعد از فوت پدرش عزاداری خاصی نداشت و خیلی زود به زندگی عادی خود برگشت که این رفتار او مورد انتقاد گسترده مردم قرار گرفت اما نزدیک به چهلم پدرش ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن به شدت گریه می کرد و از خاطرات پدرش می گفت. برخی روانشناسان معتقد هستند که رفتار بهاره رهنما (ابتدا انکار غم و درد و سپس بروز دادن آن) در برخی افراد رخ می دهد و طبیعی است.

کد خبر : ۴۵۸۰۷
0
۰
ارسال نظر