ویدئو/ تولد لوکس ۶۰ سالگی کتایون ریاحی در هتلی مجلل

جشن تولد ۶۰ سالگی کتایون ریاحی به شکلی باشکوه و تجمل زیاد در هتل مهر یزد برگزار شد.

ویدئو/ تولد لوکس ۶۰ سالگی کتایون ریاحی در هتلی مجلل
کد خبر : ۹۲۳۵۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این مراسم مهمانان زیادی حضور داشتند که از مهمترین آن‌ها علی زندوکیلی خواننده بود.

کتایون ریاحی و اتهام به سعید پورصمیمی

ماجرای جنبش «می‌تو ایران» از افشاگری یک دستیار کارگردان در اینستاگرام شروع شد. در واقع، ماجرا از خیلی پیش‌تر آغاز شده بود؛ از افشاگری‌ها علیه «آیدین. ا» نقاش مشهور، به ویژه پس از رکوردشکنی در حراج تهران. البته باز هم قبل‌تر از آن آغاز شد؛

جایی که ده‌ها دختر فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران علیه فردی به نام «کیوان. ا» در فضای توئیتر افشاگری کردند و تعداد روایات تجاوز به حدی زیاد شد که پلیس به ماجرا ورود و این فرد را دستگیر کرد.

پس از آن، جنبش می‌تو (MeToo) علیه سوءاستفاده و آزار جنسی در ایران هم با قوت ادامه یافت و هر از گاهی، روایت‌هایی جسته و گریخته از آزار و تعرض در فضای هنر، روزنامه‌نگاری و … منتشر می‌شد تا اینکه در اولین روزهای قرن جدید، «سمیه میرشمسی» دستیار کارگردان نسبت به آزارهایی که از جانب بازیگر مشهور «فرهاد. ا» حین فیلمبرداری یکی از آثار هاتف علیمردانی دیده بود، پرده برداشت و این آغاز دومینوی می‌تو بود.

در همین حین و زمانی که حضور سعید پورصمیمی بازیگر ۷۹ساله «برادران لیلا» روی فرش قرمز کن، موجی از تمجیدها را به همراه داشت، کتایون ریاحی به گفته خودش بعد از ۲۵ سال سکوت را شکست و مدعی تعرض پورصمیمی به او در خانه سینما شد.

لادن طباطبایی بازیگر مهاجرت‌کرده از کشور هم ادعای مشابهی درباره پورصمیمی مطرح کرد. او البته بعداً درباره ادعای خود توضیح داد که تماس فیزیکی در کار نبوده، فقط تعرض کلامی بوده است.

کد خبر : ۹۲۳۵۳
0
۰
ارسال نظر