ویدئو/ تمساحی که هنگام شکار طعمه کروکودیل شد!

یک تمساح جوان برای شکار یک پلیکان به طعمه خود نزدیک می‌شد.

ویدئو/ تمساحی که هنگام شکار طعمه کروکودیل شد!
کد خبر : ۱۴۳۸۳۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این تمساح ناگهان توسط یک کروکودیل غول‌پیکر غافلگیر و طعمه درنده قوی‌تر شد.

تفاوت بین کروکودیل و تمساح

کروکودیل خیلی بزرگ، باریک، با پوزه‌ای به شکل V است، در صورتی‌که تمساح‌ها دارای پوزه‌ای پهن و U شکل می‌باشند. پوزه پهن تمساح‌ها بسیار پرقدرت بوده و به راحتی می‌تواند شکارهایی بزرگ را ازپا درآورند.

ماکی دام: اولین تفاوت بین راسته آن‌ها می‌باشد که از راسته crocodilians می‌باشند. کروکودیل‌ها از خانواده crocodylidae می‌باشند در صورتی‌که تمساح‌ها و کایمن‌ها از خانواده alligatoridae هستند.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ جدال سهمگین مار پیتون با کروکودیل

ویدئوی دیدنی از درگیری کروکودیل با دسته خفاش ها!

تفاوت‌های فیزیکی بهترین راه برای درک تفاوت بین این دو حیوان می‌باشد، کروکودیل خیلی بزرگ، باریک، با پوزه‌ای به شکل Vاست، در صورتی‌که تمساح‌ها دارای پوزه‌ای پهن و U شکل می‌باشند. پوزه پهن تمساح‌ها بسیار پرقدرت بوده و به راحتی می‌تواند شکارهایی همچون لاک پشت را گرفته و با پوزه خود پوشش شکار را خرد کنند.

در کنار و حاشیه پاهای پشتی کروکودیل‌ها حاشیه‌ای دندانه‌دار وجود دارد که در آلیگاتورها دیده نمی‌شود. همچنین در آلیگاتورها انگشت‌های پای عقب شبکه‌ای و پرده‌دار است (تا نصف انگشت).

آلیگاتورها بیشتر در آب‌های شیرین مثل دریاچه‌ها و برکه‌ها زندگی می‌کنند و این آب‌ها را ترجیح می‌دهند در حالی که کروکودیل‌ها آب دریا را بیشتر ترجیح می‌دهند. البته اعضای هر دو خانواده می‌توانند در هر دو نوع آب زنده بمانند.

پوزه باریک کروکودیل‌ها اگرچه بسیار قدرتمند است، ولی برای شکار لاکپشت‌ها مناسب نیست ولی شکار ماهی‌ها و پستانداران براحتی توسط کروکودیل‌ها صورت می‌گیرد.

ویدئو: فرارو

کد خبر : ۱۴۳۸۳۹
0
۰
ارسال نظر