ویدئو/ تعجب فرانسوی‌ها از پژو ۲۰۷ ایرانی: این که ۲۰۶ است!

به تازگی فیلمی در فضای مجازی در حال گسترش است که فرانسوی‌های حاضر در نمایندگی پژو پس از دیدن پژو ۲۰۷ تولید ایران به شدت شوکه و متعجب شدند.

ویدئو/ تعجب فرانسوی‌ها از پژو ۲۰۷ ایرانی: این که ۲۰۶ است!
کد خبر : ۱۰۴۷۶۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از همشهری آنلاین، به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی که یکی از شهروندان ایرانی با خودروی ۲۰۷ به پاریس سفر کرده متوجه تجربه عجیبی می‌شود که فرانسوی‌های حاضر در نمایندگی پژو از دیدن ۲۰۷ ایرانی شوکه شده و آن را ۲۰۶ با ظاهری متفاوت خواندند.

همچنین در این فیلم صاحب خودروی ایرانی اظهار می‌کند که در نمایندگی پژو یک فیلتر هوا برای ۲۰۷ ایرانی پیدا نکرده است.

این موضوع را از شرکت خودروسازی ایران خودرو جویا شدیم اما مسئولان این شرکت حاضر به مصاحبه و توضیح جزئیات نشدند اما به ما اعلام کردند این فیلم مربوط به گذشته است.

پژو ۲۰۷

پژو ۲۰۷ (به انگلیسی: Peugeot ۲۰۷) خودرویی است که از سال ۲۰۱۰-کنون در فرانسه، اسپانیا و اسلواکی و کانادا تولید شده‌است.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول آن در حالت طبیعی ۴٬۰۴۵ میلیمتر (۱۵۹٫۳ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۸ میلیمتر (۶۸٫۸ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۷۲ میلیمتر (۵۸٫۰ اینچ) است.

این خودرو با خودروی پژو ۲۰۷آی تولید شده در ایران بسیار تفاوت داشته و در واقع پژو ۲۰۷ تاکنون در ایران تولید و عرضه می‌شود به صورت فیس لیفت در فرانسه ایران عرضه می‌شود. در سطح بین‌المللی، در سال ۲۰۱۲، پژو ۲۰۸ جایگزین این خودرو شد.

در چین و جنوب آمریکا یک سدان تحت نام پژو ۲۰۷ عرضه می‌شود که در واقع از پلت فرم پژو ۲۰۶ استفاده می‌کند.

این خودرو در اصل همان پژو ۲۰۷آی یا به عبارتی دیگر ۲۰۶+ است که به مانند ۲۰۶ SD از صندوق عقب برخوردار است. هر چند نسخه هاچ بک آن هم در بازارهای چین، برزیل و ایران با نام ۲۰۷ عرضه می‌شود.

کد خبر : ۱۰۴۷۶۹
0
۰
ارسال نظر