ویدئو/ ترلان پروانه خواننده رپ شد؛ همکاری با امیر خلوت!

ترلان پروانه در اینستاگرامش ویدئویی  منتشر کرده که نقش یک دختر رپر دارد و صدای امیر خلوت رپر معروف هم شنیده می شود.

ویدئو/ ترلان پروانه خواننده رپ شد؛ همکاری با امیر خلوت!
کد خبر : ۵۵۵۲۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - به نظر می رسد فیلم جدید ترلان پروانه با حضور بهرام رادان و صدای امیر خلوت بسیار پر بیننده شود. او دختری است که تیپی هیپ هاپی و گنگ دارد.

ترلان پروانه با انتشار این ویدئو در اینستاگرامش نوشت: رونمایی از ویدیو-انیمیشن لوگوی «گربه سیاه». آغاز اکران سراسری در ایران از ۱۰ آذر ۱۴۰۰.

تیپ رپی ترلان پروانه را ببینید.

فیلم سینمایی «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان در نوبت اکران پاییز قرار گرفته و از تاریخ ۱۰ آذرماه اکران خواهد شد.

فیلمبرداری این فیلم تنها چند ماه قبل از شروع پاندمی کرونا به پایان رسید و اولین نمایش آن سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره ورشو ۲۰۲۰ بود.

مخاطب دهه 80 ای گربه سیاه

عوامل فیلم امیدوارند با توجه به واکسینه شدن تعداد زیادی از شهروندان و استقبال مردم از اکران فیلمهای جدید بتوانند مخاطبان خود را که عمدتا دانشجویان و جوانان متولد دهه ۷۰ و ۸۰ هستند به سالنهای سینما بکشانند.

دست اندرکاران فیلم «گربه سیاه» قصد دارند برنامه تورجهانی را همزمان با ایران از شهرهای استانبول و دبی آغاز کرده و فیلم در بیش از ۱۵ شهر اروپایی و به دنبال آن کانادا و امریکا نمایش خواهد داشت.

همچنین در شب اکران استانبول و چند شهر اروپایی، برخی بازیگران«گربه سیاه»حضور خواهند داشت.

در «گربه سیاه» بهرام رادان، ترلان پروانه، حسین پورکریمی، کیارکنی، پیام احمدی‌نیا، آزاده سدیری،علیرضا استادی، بهروز قادری، ستایش رجایی‌نیا، آرزو نبوت، با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی، نگار شیرازی و گروه سون بند ایفای نقش می‌کنند.

پخش «گربه سیاه» در ایران بر عهده شرکت خانه فیلم است که تابستان امسال فیلم سینمایی دینامیت و هم اکنون فیلم سینمایی قهرمان، تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی فیلمساز پرافتخار کشورمان را در حال پخش دارد.

طراحی لوگو: تهمینه اذکاری

کد خبر : ۵۵۵۲۹
0
۰
ارسال نظر