ویدئو| تجمع اعتراضی مردم در مقابل ساختمان بورس

این روزها بر باد رفتن سرمایه سهامداران نوپا و عادی در بورس که به امید اندکی افزایش سرمایه زندگیشان وارد این بازی شده بودند؛ باعث شد راهی جز تجمع بر جلوی سازمان بورس نداشته باشند و با این کار قصد دارند شاید روزنه ای برای بازگشت سرمایه شان به وجود آید.

ویدئو| تجمع اعتراضی مردم در مقابل ساختمان بورس
کد خبر : ۴۶۰۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

امروز مردم زمانی که بورس با افت ۳۷هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه مقابل سازمان بورس اوراق بهادار تهران گرد هم آمدند تا صدای اعتراض خود را به گوش مدیران دولت، نمایندگان مجلس و مسئولان بورس برسانند.

مردم در روزهای گذشته پیش‌تر تخم‌مرغ ۲۰۰۰ تومانی هم به ساختمان بورس زده بودند اما پیامد این کار آنها صعود قیمت تخم‌مرغ به قله ۲۲۰۰ تومانی و دورخیز شاخص کل برای سقوط از کانال یک میلیونی بود

در این روزها از بین رفتن سرمایه مردم عادی در بازار بورس و تیره و تار بودن چشم‌انداز آینده چنان عرصه را بر مردم تنگ کرده که جز حضور جلوی ساختمان بورس چاره‌ای دیگر نمی‌بینند

هیچ کدام از اینها حتی نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت با سهامداران حقوقی، بازدید نمایندگان مجلس از سازمان بورس و انواع حمایت‌های زیرپوستی و آشکار از بازار سرمایه هم نتوانست مانع سقوط ویرانگر شاخص کل و پودر شدن دارایی مردم شود. پالایش یکم که به محدوده قیمتی پنج هزار تومان یا ۸۰ درصد ضرر رسید (۳۰ درصد تخفیف + ۴۹ درصد سقوط ارزش) و دارا یکم در محدوده قیمتی ۱۰هزار تومان معامله شد.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر : ۴۶۰۱
0
۰
ارسال نظر