ویدئو/ بوسه جنجالی، برنامه عروسکی را توقیف کرد!

شهرک کلیله و دمنه سریال عروسکی جدید و پرمخاطب مرضیه برومند که برای بزرگسالان ساخته شده بود، به یک دلیل عجیب توقیف شد.

ویدئو/ بوسه جنجالی، برنامه عروسکی را توقیف کرد!
کد خبر : ۹۳۹۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تابناک جوان؛ در شرایطی که یک مجموعه عروسکی در شبکه خانگی این روز‌ها در جمع پرمخاطب‌ترین محصولات در حال پخش قرار گرفته برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به سکانس هایی از این مجموعه واکنش نشان دادند و موجبات توقیف این مجموعه را فراهم کردند.

سریال تازه مرضیه برومند، کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون با حاشیه تازه‌ای مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ سانسور عروسک های مرضیه برومند به یک دلیل عجیب!

پویشی با عنوان «مجموعه نمایشی شهرک کلیله و دمنه بازبینی شود» از سوی کاربران به راه افتاد که خواستار جلوگیری از پخش محتوا‌های آموزشی نادرست در این مجموعه پرطرفدار برای کودکان است. بر همین اساس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وابسته به صداوسیما اعلام کرد با پخش سریال «کلیله و دمنه» به دلیل «ملاحظات جدی محتوایی» موافقت نشده است.

این درحالیست که مرضیه برومند پیش از پخش تیزر این مجموعه اعلام کرده بود که این مجموعه عروسکی را برای کودکان دهه شصت و بزرگسالان ساخته است و نیز هفته گذشته برای بار دوم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این به این مسئله اذغان داشت.

مجموعه کلیله و دمنه در حالیکه یک مجموعه عروسکی است اما محتوایی مناسب بزرگسالان دارد و در توضیحات اولیه ی آغاز مجموعه نیز محدودیت سنی برای تماشاگران این مجموعه آورده شده است.

در زیر میتوانید سکانس های پر حاشیه مجموعه « شهرک کلیله و دمنه» را مشاهده کنید:

کد خبر : ۹۳۹۷۴
0
۰
ارسال نظر