ویدئو/ برج آزادی برای آبادان عزادار شد!

برج آزادی به مناسبت هفتمین روز ریزش برج متروپل، منقش به طرح‌های گرافیکی درباره آبادان شد.

ویدئو/ برج آزادی برای آبادان عزادار شد!
کد خبر : ۹۰۸۰۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سازمان زیباسازی تهران به همین مناسبت، برج آزادی را سیاه‌پوش کرد و گرافیکی حاوی پیام تسلیت روی آن اکران کرد.

ریزش متروپل حاصل طمع افرادی است که برای سود بیشتر با جان مردم بازی کردند

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: ریزش ساختمان متروپل در آبادان نتیجه طمعی است که به دلیل کمبود قوانین بازدارنده، عدم نظارت دقیق و فساد نهادینه شده در تار و پود سیستم‌های معیوب ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، تاکید کرد:

«حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان در آبادان حاصل طمع طماعانی است که برای چند تومان بیشتر، حاضر شدند با جان مردم بازی کنند. طمعی که به دلیل کمبود قوانین بازدارنده، عدم نظارت دقیق و فساد نهادینه شده در تار و پود سیستم‌های معیوب ایجاد شده است.

بار دیگر این حادثه غمبار و تلخ را به مردم عزیز ایران به ویژه مردم داغدیده آبادان تسلیت عرض می‌کنم و قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با اصلاح قوانین و تقویت نظارت‌های بازدارنده در حد توان و وسع، احتمال وقوع حوادث مشابه را به حداقل برسانیم.

برخورد عبرت آموز با مقصرین حادثه در هر جایگاه و مسئولیت که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستشان به خون مردم بیگناه آلوده است، خواسته به حق و غیرقابل چشم پوشی است.»

کد خبر : ۹۰۸۰۵
0
۰
ارسال نظر