ویدئو/ بازیگر زن گاندو با ترانه مشهور دابسمش اجرا کرد!

آرام جعفری و نیلوفر شهیدی ویدئویی دو نفره از گشت و گذارشان منتشر کردند.

ویدئو/ بازیگر زن گاندو با ترانه مشهور دابسمش اجرا کرد!
کد خبر : ۸۶۴۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این ویدئو آرام جعفری و نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو در حال اجرای دابسمش با ترانه‌ای از حمید هیراد است.

نیلوفر شهیدی از گاندو گفت

نیلوفر شهیدی یکی از چندین بازیگر سریال «گاندو» است که در نقشی متفاوت ایفای نقش کرد. این بازیگر در گفتگوی انجام شده پیرامون نقشی که به عهده داشت، گفت: در «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولین را بازی کردم.

آقازاده‌ای که ندانسته درگیر ماجرایی می‌شود و به دلایلی بدون اینکه بداند اطلاعات امنیتی را لو می‌دهد و اشتباهاتی انجام می‌دهد. این نقش کاملاً به روز است هر چند با بقیه موارد مشابه تفاوت‌هایی دارد و دختری است که از روی غفلت دست به اشتباه می‌زند و جایی می‌فهمد که دیگر دیر شده است.

این بازیگر درباره همکاری‌اش با گروه «گاندو» گفت: با تمام وجودم تجربه با جواد افشار و تیم تولید «گاندو» برایم ماندگار است. خیلی تجربه بی‌نظیری برای من بود و اینکه یک گروه خیلی حرفه‌ای در کنار هم به خوبی توانستند یک سریال ملی را به بهترین شکل جمع کنند، برای من به عنوان بازیگر جالب بود.

به نظر من ژانر خیلی مهم نیست و کیفیت یک سریال در جذب مخاطب تعیین‌کننده است. «گاندو» به طور حتم آنقدر ساختار محکمی دارد که مردم را جذب می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فضای تیم تولید گفت: فضای پشت صحنه سریال خیلی خوب و حرفه‌ای بود. من سال‌های سال بود که در این فضای حرفه‌ای به این شکل کار نکرده بود. همه چیز در «گاندو» مرتب بود و هرکسی وظیفه خودش را انجام می‌داد و هر چیزی سر جای خود بود.

کد خبر : ۸۶۴۸۱
0
۰
ارسال نظر