ویدئو/ انتقام علیرضا خمسه از حامد آهنگی!

حامد آهنگی که در برنامه ترکیبی خود همیشه مهمانانش را می‌ترساند، این بار از علیرضا خمسه رو دست خورد.

ویدئو/ انتقام علیرضا خمسه از حامد آهنگی!
کد خبر : ۴۶۳۲۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حامد آهنگی در این برنامه توسط کسی که قرار است مهمان برنامه را بتراند، با هماهنگی خمسه ترسانده می‌شود!

آیا ترساندن‌های «حامد آهنگی» آسیب‌زاست؟

شوخی‌های وحشتناک مجری «شب آهنگی» آسیب‌های روانی جدی به مهمانان وارد می‌کند.

اگر بیننده برنامه اینترنتی «شب‌آهنگی» به کارگردانی و اجرای حامد آهنگی نباشید، احتمالا ویدئوهای منتشر شده از قسمت ترساندن مهمان‌های این برنامه و واکنش‌های آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به خصوص در چند وقت اخیر دیده‌اید.

مهمان برنامه گرم صحبت با مجری است، ناگهان یک نفر از وسط میزی که بین‌شان قرار دارد، بیرون می‌پرد تا مایه خنده حضار و بینندگان فراهم شود! در این برنامه از روشی استفاده می‌شود که بیشترین واکنش از طرف مهمان دیده شود تا باعث خنده و هیجان در تماشاچیان شود. در این مطلب به بررسی روان شناسانه این بخش از برنامه «شب آهنگی» می‌پردازیم و این که آیا در زندگی خودمان هم این شوخی را با خواهر و برادر، دوست یا آشنا انجام بدهیم یا خیر؟

آسیب‌های ترساندن ناگهانی دیگران

یکی از بخش‌های خیلی مهم در شوخی یا رفتار ترساندن این است که آیا مخاطب از این موضوع آگاهی و رضایت دارد یا خیر؟ به فرض مثال باید مهمان برنامه از این موضوع آگاه باشد که بخشی از برنامه ترساندن اوست، بدون این که او از چگونگی انجام این شوخی مطلع باشد و زمان مشخصی برای این اتفاق تعیین کنیم. اما باید از کلیت شوخی آگاهی کامل داشته باشد.

در ضمن باید در نظر داشته باشیم قطعا روشی که برای ترساندن انتخاب کرده‌ایم به مخاطب آسیب جسمی و روانی وارد نکند، بلکه تنها هدف برانگیختن هیجان باشد چرا که خیلی از روش‌های ترساندن، آسیب‌های جدی زیادی وارد می‌کنند، چند نمونه از این آسیب‌ها عبارت اند:

زمان‌بَر بودن برگشت آرامش

وقتی در معرض رفتاری ترس‌آور قرار می‌گیریم، بدن از نظر روانی و جسمی احساس خطر و شروع به فعالیت برای مبارزه با آن ترس می‌کند. شاید در چند صدم ثانیه اتفاق ترسیدن رخ دهد اما ساعت‌ها طول می‌کشد تا بدن به حالت اولیه برگردد. بنابراین یکی از آسیب‌های این شوخی، گرفتن آرامش از فرد برای چندین ساعت است.

ترسیدن‌های مدام در شرایط مشابه

شاید با صدا یا رفتار کوچکی دچار حمله ترس توسط اطرافیان حتی به شوخی شویم اما گویا بدن شرطی شده و هر بار پس از آن با چنین صدا یا رفتاری در شرایط مشابه ممکن است ما در معرض حمله هراس قرار گیریم و اضطراب زیادی را تجربه کنیم.

کد خبر : ۴۶۳۲۵
0
۰
ارسال نظر