ویدئو/ انتقاد تند و تیز نیوشا ضیغمی از فضای مجازی: اینستاگرام پاتوق عقده‌ای‌ها شده!

نیوشا ضیغمی بازیگر حاشیه ساز و پر کار در فضای مجازی، از این فضا انتقاد تند و تیزی کرد.

ویدئو/ انتقاد تند و تیز نیوشا ضیغمی از فضای مجازی: اینستاگرام پاتوق عقده‌ای‌ها شده!
کد خبر : ۵۵۶۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نیوشا ضیغمی که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد، حال به انتقاد از این فضا پرداخته و گفت که خیلی‌ها عقده‌شان را
آن جا خالی می‌کنند.

اظهارات نیوشا ضیغمی درباره سینمای کودک

نیوشا ضیغمی گفت: ما امروز خوراک فرهنگی داخلی مخصوصا در سینمایمان برای کودک خیلی کم داریم. حتی به بازیگران جدی وقتی که می‌خواهند وارد ژانر کودک شوند و کاری در این ژانر انجام دهند خرده گرفته می‌شود.

این بازیگر که مهمان برنامه رادیویی «پرانتز باز» بود، نکاتی را در رابطه با ایفای نقش در سینمای کودک و نوجوان بیان کرد.

علیرضا بهرامی-کارشناس برنامه- در ابتدای این گفتگو یادآور شد: حضور چهره‌های عرصه‌ی بازیگری در فیلم‌های جشنواره‌ی امسال-سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان- خیلی امید بخش است. حضور حمید لولایی، ثریا قاسمی، سیاوش طهمورث، مونا فرجاد، بهناز جعفری، امین زندگانی و البته نیوشا ضیغمی، نشان می‌دهد که حوزه‌ی کودک و نوجوان برای دوستان بازیگر از مدیران فرهنگی مهم‌تر است.

ضیغمی در پاسخ به اینکه آیا در آینده هم فیلم کودک بازی خواهد کرد؟ گفت: قطعا، اگر اثری باشد که فیلمنامه‌ی قابل قبولی باشد و فیلمنامه‌ی قابل تاملی داشته باشد چرا که نه، من با افتخار کار می‌کنم.

در پایان از این بازیگر خواسته شده که از این تربیون استفاده کند و از یک نفر تشکر کند، گفت: الان جا دارد که تشکر ویژه کنم از عزیزانی که بنیان‌گذار سینمای کودک در ایران بوده‌اند و بانی ساخته شدن فیلم‌هایی در این فضا شدند و جای خیلی از آن‌ها الان در کنار ما خالی است و متاسفانه در سال گذشته به دلیل شرایط کرونا آن‌ها را از دست دادیم.

برای عزیزان دیگری که هستند مثل آقایان ایرج طهماسب و حمید جبلی و تمام عزیزانی که برای این ژانر زحمت کشیدند مثل خانم برومند عزیز و باقی عزیزانی که در ژانر کودک به جد فعالیت کردند، آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم که باز هم در این ژانر فعال باشند و کار کنند.

کد خبر : ۵۵۶۰۳
0
۰
ارسال نظر