ویدئو/ اشک ریختن عجیب ریحانه پارسا در غربت

ریحانه پارسا قید استعداد و توانایی‌هایش را زده و هر روز بیش از دیروز وارد حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوان شد.

ویدئو/ اشک ریختن عجیب ریحانه پارسا در غربت
کد خبر : ۴۱۷۶۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در ویدئوی جدیدی که او از خود منتشر کرده، به شکل عجیبی او می‌گرید و اشک می‌ریزد.

او سال گذشته قبل از مهاجرتش گفته بود که دیگر دچار حاشیه نخواهد شد.

ریحانه پارسا: کمتر دچار حواشی خواهم شد

ریحانه پارسا در گفت‌وگویی درباره علت این حواشی پیش آمده، توضیح داد: قبول دارم بخش از حواشی که برایم به وجود آمده به دلیل رفتار خود من بوده است اما فضایی که علیه من ایجاد شد، گویی از یک دختر ۲۱ ساله، با تجربه کاری اندک، بیش از حد انتظار داشتند.

وی گفت: آنچه که از من به عنوان یک بازیگر در فضای خارج از تلویزیون و دنیای مجازی سر زد خودِ خودِ من بود اما به دلیل کم تجربگی بیش از حد در فضای مجازی دیده شد و تعجب بنده هم آنجاست که بیش از انتظار نیز مورد حمله قرار گرفت.

پارسا با بیان اینکه قصد مطرح کردن خود با برخی رفتارها را نداشته‌ام و شاید مهمترین دلیل این حواشی کم تجربگی‌ام بوده است، افزود: با تجربه‌ای که طی مدت کوتاه از حضورم در تلویزیون و سینما گذشته، به دست‌آورده‌ام، حتما کمتر دچار حواشی خواهم شد.

وی در ادامه درباره اینکه نخستین تجربه شما در سینما با یک فیلم کمدی رقم خورد، توضیح داد: قطعا ژانر باب میل بنده کمدی نبوده است و همواره دوست داشته‌ام چه در تلویزیون و چه سینما کارهای جدی بازی کنم اما وقتی از طرف آقای پیمان قاسم‌خانی به فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف۲» دعوت شدم تقریبا بدون مکث جواب مثبت دادم و حالا که فیلم در حال اکران است نیز از نتیجه آن راضی هستم.

کد خبر : ۴۱۷۶۹
0
۰
ارسال نظر