ویدئو/ ادبیات حیرت انگیز وزیر بهداشت در پخش زنده!

سعید نمکی وزیر بهداشت در جلسه ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد در مقابل انتقادات صریح نماینده زاهدان کلمه ای زشت به کار برد.

ویدئو/ ادبیات حیرت انگیز وزیر بهداشت در پخش زنده!
کد خبر : ۳۴۳۸۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان روز پرتنشی را در استان سیستان و بلوچستان سپری کرد. او که پس از انتقادات فراوان از عملکرد وزارتخانه مطبوعش به این استان کرونا زده سفر کرد در دو جلسه متفاوت از کوره در رفت. او در یکی از جلسات در مقابل انتقادات صریح نماینده زاهدان به شدت عصبانی شد و کلمه ای زشت به کار برد.

شب گذشته در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که صریح و پرتنش هم بود، فدا حسین مالکی نماینده زاهدان به تندی از وزیر بهداشت و دیگر مدیران وزارتخانه انتقاد کرد. او از وضعیت امکانات بهداشت و درمان در استان سیستان و بلوچستان گلایه کرد.

حسین مالکی همچنین از برخی اظهارات مبنی بر اینکه دلیل شیوع کرونا در این استان عدم بهداشت و پروتکل‌ها از سوی مردم بوده است انتقاد کرد و این اظهارات را «توهین آمیز» دانست.

مالکی همچنین گفت که برخی سخنان وزیر بهداشت را دارای ماهیت قضایی دانست که با واکنش نمکی روبه رو شد نمکی گفت ما را "نترسانید"، "ماروی مین آمده ایم، من روزی که روی مین آمدم برای تکه تکه شدن آمدم." در ادامه فدامالکی گفت که ما اجازه نمی دهیم هر کس و ناکسی به مردم استان توهین کند.

اینجا بود که سعید نمکی به میانه حرف او پرید و در جلسه ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد از واژه ای حیرت انگیز استفاده کرد. او گفت: «‌گ.. خورده اگر کسی به مردم شما توهین کرده است.»

کد خبر : ۳۴۳۸۲
0
۰
ارسال نظر