ویدئوی دلخراش از لحظه‌های ابتدایی سیل در امامزاده داود

سیل ویرانگری بخش‌هایی از کشور به ویژه امامزاده داود را درگیر کرد.

ویدئوی دلخراش از لحظه‌های ابتدایی سیل در امامزاده داود
کد خبر : ۱۰۱۳۷۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حال ویدئویی از لحظه‌های ابتدایی جاری شدن سیل در امامزاده داود منتشر شده که نشان از وحشت و تعجب مردم دارد.

چرا راه‌ها را نبستید، رستوان‌ها باز بود و امام زاده زائر پذیرفت؟

ایسنا نوشت: محسن پیرهادی در نشست ویژه مجمع نمایندگان استان تهران که به منظور بررسی علل خسارت بار شدن سیل کن برگزار شد، خطاب به مدیران ذی ربط حاضر در نشست، بیان کرد:

ما در اجرای قانون جدیت نداشته ایم، سازمان هواشناسی اعلام کرده که موقعیت نارنجی است، خود امام‌زاده هم در بین دو کوه در فضایی میان دو کوه اطرافش در گودی قرار دارد و اگر بخواهیم تشبیه کنیم در ته کاسه قرار دارد، وقتی احتمال وقوع سیل را می‌دادید.

وقتی می‌دانستید یعنی هرچه بارش و بارندگی باشد در این گودی جمع می‌شود. برغم این شرایط هم امام زاده را تعطیل نکرده‌ایم هم راه‌ها و اصناف را باز گذاشته‌ایم و اجازه داده‌ایم که فعال باشند، خب این چه نوع مدیریت است؟

وی افزود: مسئله پرایدی که عامل بروز سیل شد درست است. به خودرو اجازه داده‌اید نزدیک امام زاده در بستر رودخانه پارک کند، بعد سیل آمده خودرو را حرکت داده و جلوی دریچه رودخانه را بسته است و جلوی حرکت آب را گرفته است.

میزان بارش روزهای اخیر یک پنجم بارش سال ۹۸ است، یعنی حتی بدون لایروبی رودخانه اگر این خودرو جلوی دریچه رودخانه را نمی‌گرفت بازهم این حادثه رخ نمی‌داد.

کد خبر : ۱۰۱۳۷۷
0
۰
ارسال نظر