وقتی که اسماعیل محرابی زیر قولش با دخترش آشا محرابی زد!

آشا محرابی دختر اسماعیل محرابی بازیگر است که در سریال آینه همبازی پدرش بود.

وقتی که اسماعیل محرابی زیر قولش با دخترش آشا محرابی زد!
کد خبر : ۴۱۷۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، او در یک مصاحبه درباره نقش پدرش در بازیگری او گفت: هرگز مسیر من برای ورود به دنیای بازیگری با حمایت پدرم هموار نشد. در واقع نقش پدرم بیشتر بازدارندگی بوده تا حمایت.

در همان دوران با آقای اسماعیل محرابی قرار گذاشته بودیم که من درسم را بخوانم و او شرایط ورودم به بازیگری را فراهم کند. در واقع نوعی قرارداد معنوی بود که من کاملاً روی آن حساب کرده بودم.

عدم استفاده از میانبر

مثل خیلی از پدرهای بازیگر که فرزندانشان را برای بازیگری معرفی می‌کنند اما این اتفاق برای من نیفتاد. اشکالی هم ندارد، چون اگر کسی واقعاً مستعد باشد می‌تواند از این میانبر استفاده کند و اگر مستعد نباشد با پارتی‌بازی به جایی نمی‌رسد.

به هر حال من تمام برنامه‌های زندگی‌ام را در آن زمان براساس قراری که با اسماعیل محرابی داشتم تنظیم کردم، ولی زمانی که نوجوان بودم او از ما جدا شد و ترجیح داد زندگی تازه‌ای را تجربه کند.

به این ترتیب قرار ما به هم خورد و دیگر خبری از او نداشتم تا وقتی که در تئاتری بازی می‌کردم و او برای تماشا آمده بود. وقتی مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی‌دانستم که بازیگر شده‌ای. شاید اگر همان زمان با آن علاقه و انرژی سراغ بازیگری می‌رفتم بسیار زودتر از این می‌توانستم به مقصودم برسم.

کد خبر : ۴۱۷۵۴
0
۰
ارسال نظر