وقتی که آزاده صمدی عکس هنری و سیاه و سفید می‌گیرد!

آزاده صمدی بازیگر خوب سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی که سال‌های پرکاری را پشت سر گذاشته، تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است.

وقتی که آزاده صمدی عکس هنری و سیاه و سفید می‌گیرد!
کد خبر : ۳۵۲۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، آزاده صمدی در این عکس زیبا و هنری دیده می‌شود که به شکل سیاه و سفید ثبت شده است.

صمدی سابقه اجرا هم در کنار بازیگری دارد و اجرای برنامه زابیواکا را که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت که با حاشیه‌هایی رو به رو شد.

آزاده صمدی عکس سیاه و سفید می‌گیرد.

اجرای صمدی و حاشیه در زابیواکا

اولین مرتبه توقیف این برنامه زمانی اتفاق افتاد که آزاده صمدی مجری اصلی برنامه پس از اجرای قسمت اول برنامه، در حال اجرای قسمت دوم بود که برنامه توسط صداوسیما توقیف شد. علی‌رغم اینکه صداوسیما مخالفتی با اجرای برنامه توسط مجری زن نداشت، صمدی حذف و برنامه به مدت دو روز توقیف شد تا با معرفی دو مجری جدید یعنی علی انصاریان و مجید یاسر، پخش این برنامه از سر گرفته شود.

صدا و سیما در پاسخ به علت حذف صمدی اظهار کرد: این ابزار اشتباه استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد!

این برنامه از تاریخ ۱۹ تیر ماه تا ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ توسط صداوسیما توقیف شده بود. زابیواکا که ویژه‌برنامه جام‌جهانی ۲۰۱۸ بود، در روز فینال و پایانی جام‌جهانی ۲۰۱۸ که قرار بود قسمت پایانی این برنامه پخش شود، توقیف و پخش نشد.

کد خبر : ۳۵۲۵۲
0
۰
ارسال نظر