وقتی مهدی طارمی با لباس عزا شادی را به مردم هدیه می‌دهد

شرایط منزل مهدی طارمی در بوشهر پس از صعود تیم ملی به جام جهانی متفاوت با سالیان گذشته بود.

وقتی مهدی طارمی با لباس عزا شادی را به مردم هدیه می‌دهد
کد خبر : ۷۱۷۷۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی، وقتی تیم ملی ایران بهار سال ۹۶ توانست با پیروزی مقابل ازبکستان، جواز حضور در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ را به دست آورد مردم از خوشحالی روی پاهای خود بند نبودند و سراسر کشور غرق در شادمانی بود.

این اتفاق پنجشنبه‌شب پس از پایان بازی با عراق و قطعی شدن حضور ما در قطر ۲۰۲۲ هم رخ داد ولی حال و هوای منزل پدری کسی که در هر دو دوره با گل او به جام جهانی رفتیم، متفاوت از چهار سال گذشته بود.

احترام به طارمی مرحوم

پدر و مادر مهدی طارمی همچنان در بوشهر زندگی می‌کنند و نزد اهالی محله خود احترام ویژه‌ای دارند. فوتبال‌دوستان بوشهری چهار سال قبل وقتی مهدی دروازه ازبکستان را باز کرد و به جام جهانی رفتیم، مقابل منزل پدری او شادی می‌کردند تا هم بابت رسیدن به جام جهانی خوشحال باشد و هم همشهری ملی‌پوش خود را تکریم کنند.

ولی پنجشنبه‌شب وضعیت کاملاً متفاوت بود و همان مردم به حرمت پدر و خود مهدی طارمی ترجیح دادند مقابل منزل مهاجم تیم ملی تجمع چندانی نداشته باشند.

عموی مهدی که رضا طارمی نام داشت و یکی از مداحان سرشناس شهر بوشهر محسوب می‌شد، چند روز قبل از بازی ایران و عراق به رحمت خدا رفت و به همین خاطر فوتبالی‌های شهر ترجیح دادند به حرمت آن مرحوم و عزاداری خانواده طارمی، مقابل منزل آن‌ها شادی کنند.

خود مهدی هم از اتفاق رخ داده برای عمویش ناراحت بود و به عنوان عزادار وارد اردوی تیم ملی شد ولی برای موفقیت ایران نهایت تلاش خود را انجام داد و با وجود سختی‌های فراوانی که برای رسیدن به اردوی تیم ملی کشید، با تمام وجود بازی کرد و یکی از حساس‌ترین گل‌های زندگی خود را به ثمر رساند تا برای ششمین مرتبه راهی جام جهانی شویم.

پیام تبریک

تا ظهر روز جمعه اثر چندانی از پلاکارد و بنر برای تبریک به مهدی طارمی و خانواده‌اش در سطح شهر بوشهر دیده نمی‌شد ولی دکتر محمدی زاده، استاندار بوشهر بلافاصله پس از پایان مسابقه پیام تبریکی برای صعود تیم ملی و به‌ویژه مهدی طارمی صادر کرد.

صعودی که اگر تست کرونا مهدی قائدی مثبت نمی‌شد، با حضور دو بوشهری در جمع ملی‌پوشان رقم می‌خورد.

کد خبر : ۷۱۷۷۲
0
۰
ارسال نظر