وعده ارزانی خودرو محقق می شود؟

بسیاری از افراد با وعده مسئولان که ارزانی خودرو در راه است سرمایه های خود را وارد این بازار کردند و به گونه ای خودرو خود را به فروش رساندند و متضرر شدند.

وعده ارزانی خودرو محقق می شود؟
کد خبر : ۵۵۸۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وعده ارزان شدن خودرو سرمایه بسیاری از خانواده‌های ایرانی را به باد داده است. خانواده‌هایی که می‌گویند با اعتماد به نظرات مسئولان دولتی و صنفی خودروهایشان را فروخته‌اند اما حالا دوباره با افزایش بها در بازار خودرو دیگر نه تنها نتوانسته‌اند خودروی مورد نظر خود را بخرند که از خرید خودرویی مشابه خودروی خود ناتوان مانده‌اند.

امرور اخبار روزهای گذشته نشان می‌دهد که علاوه بر علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صمت که آذر ماه به صراحت گفته قول می‌دهم خودرو ارزان شود، سایر متولیان دولتی و صنفی هم از کاهش قیمت خودرو در آینده نزدیک گفته‌اند اما حالا نه تنها این اتفاق رخ نداده است که با صعودی شدن دوباره دلار قیمت خودروهای پرتیراژ بین ۵ تا ۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در مهر ماه به ایرنا گفته بود که قیمت خودرو طبیعی نیست و بهای آن به شدت ارزان می‌شود. احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان هم در آذر ماه امسال به باشگاه خبرنگاران گفته بود که مردم خودرو نخرند چرا که ارزانی خودرو در راه است.

یاسر رایگانی، سخنگوی تعزیرات در ابتدای آذر به تابناک گفته بود که در روزهایی که سفر رونق ندارد قیمت خودرو کاهشی خواهد شد و مردم به قیمت‌سازی‌ها در فضای مجازی توجه نکنند و در این بین علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صمت هم در ۲۲ آذر در یک نشست با مدیران رسانه‌ها گفته بود که قول می‌دهم قیمت خودرو ارزان شود.

این وعده‌ها اما با هزینه مالی گزافی برای خانواده‌های ایرانی همراه بوده است.

منبع:تجارت نیوز

کد خبر : ۵۵۸۷
0
۰
ارسال نظر