وزیر ورزش سرمربی جدید تیم ملی را لو داد!

سید حمید سجادی وزیر ورزش به احتمال تمدید قرارداد با کی‌روش توضیحاتی ارائه داد و گفت وظیفه ما حمایت است.

وزیر ورزش سرمربی جدید تیم ملی را لو داد!
کد خبر : ۱۳۳۷۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه؛ سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییرات نیمکت تیم ملی فوتبال با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا گفت: ما در حوزه فنی و اجرایی فدراسیون‌ها ورود نمی‌کنیم. بیشتر نقش پشتیبان و حامی را داریم و وظیفه ما بیشتر نظارت بر عملکردهاست و باید در قبال نهاد‌ها نظارتی پاسخ‌گو باشیم.

طبق قانون ما وظایفی داریم که باید پاسخ‌گو باشیم؛ بنابراین برحسب این وظایف نسبت به انتخاب سرمربی یک تیم اعم از فوتبال، بسکتبال، دوومیدانی و غیره، بی‌تفاوت نیستیم. اما عملکردمان تا این لحظه نشان می‌دهد که دخالت نمی‌کنیم، ولی حتما کانون مشورت هستیم و سعی می‌کنیم کمک فکری بدهیم.

وی در ادامه گفت: اگر یک فدراسیون همچون فوتبال تصمیم فنی گرفت مثل آوردن کی‌روش، وظیفه ما این است که حمایت کنیم تا زمان تلف نشود.

مثلا امروز فدراسیون فوتبال می‌گوید مجدد در خدمت کی‌روش باشیم، حتما ادله‌ای دارند و در این زمینه بررسی صورت گرفته و روی آن فکر شده است.

اگر غنای فکری و برنامه‌ای روی تصمیمات باشد، حتما حمایت کرده و موانع را از سرراه آن رشته ورزشی برمی‌داریم و منابع کشور را در اختیارشان قرار می‌دهیم که نتیجه بگیرند.

کد خبر : ۱۳۳۷۷۶
0
۰
ارسال نظر