وریا غفوری بازیکن سابق استقلال بازداشت شد!

وریا غفوری بازیکن سابق استقلال و فعلی فولاد خوزستان بازداشت شد.

وریا غفوری بازیکن سابق استقلال بازداشت شد!
کد خبر : ۱۲۵۸۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم، وریا غفوری مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل آنچه تخریب و توهین به تیم ملی و تبلیغ علیه نظام عنوان شده، بازداشت شده است.

وریا پیشتر به چند مساله از جمله سخنان حسن عباسی واکنش نشان داده بود.

واکنش وریا غفوری به ماجرای جنجالی

وریا غفوری، کاپیتان اسبق استقلال و بازیکن حال حاضر باشگاه فولاد در متنی به توضیح درباره حاشیه اخیری که درباره خودش و گرشاسبی پیش آمد واکنش نشان داد.

بعد از مسابقه فولاد و پیکان در هفته نهم لیگ برتر مباحث زیادی درباره وریا غفوری پیش آمد؛ در این باره مربی فولاد در نشست خبری اعلام کرد که شب قبل از بازی به وریا غفوری اجازه بازی داده نشده است.

بعد از آن جواد نکونام سرمربی فولاد به این موضوع اشاره کرد تا بازار شایعات داغ شود.

در این خصوص اما مطالبی درباره حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد گفته شد؛ اینکه گرشاسبی در ماجراهای غیرفوتبالی پیش آمده برای وریا غفوری حمایتی از او نکرده و حتی اقداماتی علیه او نیز انجام داده است.

حالا اما وریا در این باره توضیح داده و به حمایت از مدیرعامل فولاد پرداخته است. وریا در این خصوص گفت: «

در این روزها، واقعا حرف زدن از فوتبال و مسائل فوتبالی برای من بی‌معنی است. اما درباره آقای گرشاسبی طی روزهای گذشته یک حاشیه پیش آمد و ایشان به ناحق مورد اهانت و بی‌حرمتی قرار گرفتند.»

او افزود: «در فرصت مناسب درباره موضوع پیش آمده برای خودم صحبت خواهم کرد آقای گرشاسبی در حق من جز کمک و یاری کار دیگری انجام نداده و بی‌حرمتی و تهمتی که به ایشان زده شد، واقعیت نداشت.»

کد خبر : ۱۲۵۸۰۶
0
۰
ارسال نظر