وجود آدم کوچولوهای 5 سانتی در ایلام؛ ماجرا از چه قرار است؟/عکس

چند سال قبل موضوع کشف آدم کوچولوها در ایلام موضوع داغی شد و عکس و فیلم آنها دست به دست می رخید.

وجود آدم کوچولوهای 5 سانتی در ایلام؛ ماجرا از چه قرار است؟/عکس
کد خبر : ۶۰۸۴۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برنا، سالها قبل موضوع داغ وجود آدم کوتوله های چند سانتی متری در شهرستتان ایلام غرب به موضوع داغی تبدیل شد و همه به دنبال واقعیت ماجرا بودند.

بنابراین گزارش گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است چند سال قبل قاچاقچی به قصد حفاری غیرمجاز و یافتن گنج در محدوده‌ی منطقه‌ی باستانی «قیل منصوری» در شهرستان اسلام‌آباد غرب مشغول حفاری غیرمجاز بودند که به این موجودات عجیب‌الخلقه می‌رسند.

بنا بر فیلم و تصاویر این بلوتوث، این آدم کوتوله ها با ظاهر و بدنی سراسر مودار و بر بازوی سمت راست یکی از آنان انگشتر یک انسان عادی قرار دارد که گویای اندازه بازوی وی با انگشت فردی معمولی است.

شایعات و حرف و حدیث های مختلف

این بلوتوث در سالهای گذشته به حدی در بین گوشی‌های همراه مردم رد و بدل شده که باعث رواج شایعات فراوان و مختلفی شده است.حتی بین مردم شایع شده که این آدم کوتوله ها جمعیتی بیش از 200 هزار نفر دارند و زیر زمین زندگی می کنند.

گفتنی است گرچه کارشناسان این شایعات را غیر واقعی و تصاویر را دستکاری شده با استفاده از فن فتوشاپ می دانند اما برخی افراد نظیر حضرت استادعلامه طباطبایی قدس الله سره الشریف این موضوعات را بعید نمی دانند.

داستان احضارجن توسط بحرینی درمحضرحضرت علامه طباطبایی در این باره شنیدنی است:روزی آقای سید نورالدین آقازاده کوچک ایشان. درتهران که بودم نزد من آمد وگفت آقاجان،بحرینی درتهران است می‌خواهید من او را فورا اینجا نزدشما بیاورم؟و آقای بحرینی یکی از افراد معروف و مشهور در احضارجن و ازمتبحرین در علم ابجد وحساب مربعات است.

گفتم:اشکال ندارد.سیدنورالدین رفت و پس ازیکی دوساعت آقای بحرینی رابا خود آورد و درمجلس نشست و سپس چادری را آوردند و دوطرفش را به دو دست من دادند و دوطرف دیگر را به دست‌های خود گرفتند و این چادر که بدست ما بود تقریبا بفاصله دو وجب از زمین فاصله داشت در این حال جنیان را حاضر کرد و صدای غلغله و همهمه شدیدی در زیرچادر برخاست.

چادر به شدت تکان می‌خورد که نزدیک بود از دست ما خارج شود و من محکم نگاه داشته بودم.

و ازطرفی آدمکهایی به قامت دووجب در زیر چادر بودند و بسیار ازدحام کرده بودند و تکان می‍خوردند و رفت وآمد داشتند من باکمال فراست متوجه بودم که این صحنه چشم بندی و صحنه سازی نباشددیدم. نه.صددرصدوقوع امرخارجی است.

در این حال آقای بحرینی یک مربع سی ودوخانه ای کشید و من تابه حال چنین مربعی رانشنیده و ندیده بودم و چون سیرمربعات چهاردرچهار ویاپنج درپنج است وسیرمربعات هرچه باشد مانند مربع صد درصد براین منوال است.

ولی مربع سی ودو خانه ای.درهیچ کتابی نبود و آقای بحرینی ازمن سوالاتی می‌نمود و یادداشت می‌کرد و جواب می‌داد و از بعضی از مشکلات ما که هیچکس اطلاع نداشت جواب گفت.جوابها همه صحیح بود من آن روز بسیار تعجب کردم.

اظهارنظر مسوول اداره‌ میراث فرهنگی و گردشگری اسلام‌آباد غرب

اصغر رشنو ـ مسوول اداره‌ میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اسلام‌آباد غرب در این باره در گفت‌وگویی بیان کرد: «قیر منصوری» منطقه‌ای در شهرستان اسلام‌آباد غرب است که بقایای آثار تاریخی بسیاری از اوایل دوره‌ی اسلامی در آنجا وجود دارد.در این خبرها آمده است که یابندگان این موجودات، آن‌ها را به اداره‌ی میراث فرهنگی اسلام‌آباد غرب تحویل داده‌اند که اعلام می‌کنیم، چنین چیزی کذب است و هیچ موجود عجیب‌الخلقه‌ای به این اداره تحویل داده نشده است.

از آنجا که این شهر تاریخی در فهرست آثار ملی ثبت شده و جزو محدوده‌های تحت حفاظت این اداره است، به محض اطلاع یافتن از این موضوع، با همراهی دهیار روستای منصوری و بخشدار حمیل به محدوده‌ی باستانی «قیر منصوری» وارد شدیم و تمام منطقه را بررسی کردیم، اما به هیچ حفاری غیرمجازی برخورد نکردیم.

و افزود: بررسی‌ها و پیگیری‌های ما درباره‌ی وجود موجودات عجیب‌الخلقه در این منطقه همچنان ادامه دارد و قرار است، یك گروه مجهز با تجهیزات ویژه، کل منطقه را برای یافتن این موجودات بررسی كند.

کد خبر : ۶۰۸۴۴
0
۰
ارسال نظر