واکنش جالب هنرمندان و ورزشکاران به قهرمان شدن “استقلال”

بلافاصله پس از مسجل‌شدن قهرمانی استقلالی‌‌ها موجی از تبریک در فضای مجازی پیرامون این تیم شکل گرفته است.

واکنش جالب هنرمندان و ورزشکاران به قهرمان شدن “استقلال”
کد خبر : ۸۸۴۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه، پیش از این نیز قهرمانی شاگردان مجیدی تا حدود زیادی مسجل شده بود اما باید گفت که هواداران استقلال آمادگی برگزاری جشن قهرمانی در پایان هفته بیست و هفتم را نداشتند چرا که پیروزی برابر فولاد و شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، اتفاقاتی بود که رخ دادن کمی مشکل به نظر می رسید.

با این وجود، استقلالی ها توانستند در اهواز از سد فولاد عبور کنند و پرسپولیس نیز مقابل سپاهان تن به شکست داد تا بدین شکل و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی شاگردان مجیدی مسجل شود.

با توجه به اینکه امسال قانون گل زده در خانه حریف ملاک تعیین رتبه تیم هاست، آبی ها به دلیل گل زده در خانه پرسپولیس دست برتری را دارند در نتیجه حتی اگر فاصله 9 امتیازی هم جبران شود، این استقلال است که عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرده است.

واکنش های فضای مجازی

با قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، واکنش های زیادی در فضای مجازی از سوی بازیکنان فعلی و قدیمی و هواداران مشهور این تیم رخ داد که در زیر مرور می کنیم:

۱۰:۳۵ - محمدحسین مهدویان کارگردان سینما که همواره در کارهایش رگه‌هایی از استقلالی بودن را نمایان می‌کند با استوری کردن آخرین پست فرهاد مجیدی با اموجی تاج و دو ستاره به استقبال قهرمانی رفته است.

۱۰:۳۴ - برزو ارجمند بازیگر استقلالی سینما تمام شدن پروژه استقلال برای قهرمانی را استوری کرده است.

۱۰:۳۰ - مجتبی جباری کاپیتان سابق استقلال که نقش اول هر سه قهرمانی قبلی آبی‌ها در لیگ برتر بود با این استوری به برد دیشب واکنش نشان داد.

۱۰:۲۶ - روزنامه ایران ورزشی با الهام از عنوان فیلم معروف نرگس آبیار، "شبی که جام آبی شد" را روی صفحه اول برده است.

۱۰:۲۵ - روزنامه گل با اشاره به لقب "شاه فرهاد" هواداران استقلال برای مجیدی، تیتر یک را با عبارت "تاجگذاری شاه فرهاد!" بسته است.

۱۰:۱۸ - یکی از کلیدواژه‌های اصلی مصاحبه‌های فرهاد مجیدی بالا رفتن جام قهرمانی روی دستان کاپیتان وریا بود. وریا حالا با بستن بازوبند برای این لحظه خودش را گرم می‌کند.

۱۰:۱۵ - کوبل گلری استقلال بعد از پیروزی برابر فولاد این چنین به خوشحالی پرداختند؛ حسینی و رضایی که با هدایت بهزاد غلامپور یکی از بهترین فصول ورزشی‌شان را پشت سر گذاشتند و با کلین‌شیت‌های پرشمار نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشتند.

۱۰:۱۲ - با تماشای تصاویر امیرحسین خیرخواه از فولاد‌آره‌نا این‌طور به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی با فولاد قهرمانی برایش قطعی شده بود و این چنین به شادی پرداخت.

۱۰:۱۰ - پژمان منتظری کاپیتان اسبق استقلال که در آخرین قهرمانی آبی‌ها عضو تیم بود به همه‌ی استقلالی‌ها قهرمانی را تبریک گفت.

۱۰:۰۶ - خسرو حیدری کاپیتان سابق و مشاور فعلی مدیرعامل باشگاه استقلال با این استوری قهرمانی را به هواداران، عوامل تیم و بازیکنان تبریک گفته است.

۱۰:۰۳ - امیرحسین حسین‌زاده با این عکس قهرمانی تیمش را تبریک گفته است که واکنش جالب صیادمنش را به همراه داشته.

۰۹:۵۸ - صفحه رسمی باشگاه استقلال ویدیویی از لحظه‌ی مطلع شدن کادرفنی از نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس و مسجل شدن قهرمانی آبی‌ها به اشتراک گذاشته است.

۰۹:۵۶ - محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال با انتشار تصویری از تماس تصویری فرهاد مجیدی با دو بازیکن سرباز استقلال بعد از قطعی شدن قهرمانی، حال و هوای اعضای تیم در پرواز را به تصویر کشید.

02:28- بابک مرادی که نیم فصل استقلال را به مقصد هوادار ترک کرد، اینگونه قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت.

02:23- وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال نیز اینگونه قهرمانی آبی پوشان را تبریک گفت.

02:20- علیرضا رضایی و محمد جواد به آفرین نیز این استوری ها را منتشر کردند.

02:15- واکنش کنایه آمیز حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس به کادرفنی سرخپوشان و قهرمانی استقلال

02:10- آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات که همواره با استقلالی ها در کری خوانی بوده است، باز هم برای هواداران رقیب رجزخوانی کرد.

02:05- عارف غلامی با انتشار ویدیویی نوشت: تقدیم به تمام قلب های آبی.

02:03- ارسلان مطهری این تصویر را از داخل هواپیمای تیم منتشر کرده است.

02:01- مصطفی آجورلو و رودی ژستد نیز پوستر رسمی باشگاه را بازنشر کرده اند.

01:59- میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال نیز قهرمانی تیمش را تبریک گفت.

01:55- سیدحسین حسینی نیز با جمله کوتاه «خدایا شکرت» تصویری از خودش را به اشتراک گذاشت.

01:54- ابوالفضل جلالی که در دو بازی گذشته در ترکیب تیمش خوش درخشید، این عکس و متن را در اینستاگرامش منتشر کرد.

01:51- باشگاه استقلال این پوستر را با عنوان: «استقلال قهرمان لیگ برتر ایران شد» را برای پست قهرمانی انتخاب کرد.

01:47- ارسلان مطهری این عکس از رختکن تیم را برای پست اینستاگرامی خودش انتخاب کرد.

کد خبر : ۸۸۴۸۳
0
۰
ارسال نظر