واکنش “مهدی مهدوی کیا” به فوت “مهسا امینی”/ عکس

مهدی مهدوی کیا با انتشار پستی در اینستاگرامش به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.

واکنش “مهدی مهدوی کیا” به فوت “مهسا امینی”/ عکس
کد خبر : ۱۱۲۴۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها؛ مهدی مهدوی کیا با انتشار پستی در اینستاگرامش به اعتراضات مردمی در پی مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد.

واکنش "مهدی مهدوی کیا" به فوت "مهسا امینی"/ عکس

مهدی مهدوی کیا با انتشار این عکس نوشت:

مشکل اصلی مردم با تضاد در گفتار و کردار است.نمیشود با دختری آنگونه رفتار کرد ولی فرزندان خودتون آزادانه در اونور دنیا بگردند.نمیشود مردم رو به پوشیدن لنگ و خوردن نان خشک دعوت کرد ولی فرزندان خودتون در بهترین نقاط دنیا در رفاه مطلق باشند.

با تجمعات کشاورزان،کارگران،معلمها، بازنشسته ها،مالباختگان مؤسسات مالی وبقیه قشرها که برای حق و حقوقشون اعتراض کردند چگونه برخورد شد.به جای حل مسئله و رسیدگی به خواسته هاشون و پاسخگویی و پیداکردن راه حل،صورت مسئله رو پاک کردید.به مردم بی احترامی شد و مشکلات روی هم جمع شد.

حق مردمی که در طول این سالها با جنگ ،تحریم‌و بسیاری از مشکلات مبارزه کردند،این نیست.اینها مردم این کشورند از کره مریخ که نیومدن. با صداو سیمای شما و فرهنگسازی شما بزرگ شدند.

مشکلات اقتصادی و معیشتی روز به روز بیشتر میشه و اونها به دنبال عدالت اجتماعی و رفاهی برای همه مردم هستند،نه اینکه ثروت این مملکت با اینهمه منابع طبیعی در اختیار یک عده محدود باشه.

مردم میفهمند فاصله طبقاتی رو میبینند.اختلاس و فقر علنی شده.

در همه جای دنیا مردم برای بدست آوردن حق و حقوقشون مطالبه میکنند.مگر میشود در مملکت ما هیچ مشکلی وجود نداشته باشه. به جای پاسخگویی، به دنبال حل صورت مسئله اید؟

ودر آخر کسی که با مردم مدارا نمیکنه ، یه نگاهی تو آینه به خودش بکنه.

کد خبر : ۱۱۲۴۸۴
0
۰
ارسال نظر