واکنش سجاد شوهر آزاده نامداری به مرگ همسرش

واکنش سجاد عبادی به مرگ آزاده نامداری با اظهاراتی در مورد افسردگی و مصرف قرص توسط او همراه بوده است.

واکنش سجاد شوهر آزاده نامداری به مرگ همسرش
کد خبر : ۱۳۴۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

درگذشت آزاده نامداری با ابهامات زیادی همراه بوده است و کم کم یکی یکی پازل ها در حال چیده شدن در حال حل شدن است. در این میان واکنش سجاد عبادی به مرگ آزاده نامداری یا واکنش همسر آزاده نامداری به مرگش قطعه ای مهم از پازل است!

در این زمینه یک منبع آگاه و بلندپایه پلیس آگاهی به سردبیر رکنا گفته است : صبح دیروز شوهر آزاده نامداری به اداره 10 ویژه قتل پلیس آگاهی احضار شد و تحت تحقیق قرار گرفت.

او افزود: ایشان درباره عدم حضور خود در لحظه مرگ آزاده نامداری در تهران اعلام کرد که روز پنجشنبه به واسطه بیماری مادربزرگش به شمال کشور - چالوس - رفته است، این در حالی بود که وقتی به آزاده نامداری پیشنهاد سفر به شمال را کرده است ایشان نپذیرفته اند و اعلام داشتند در تهران می ماند.

واکنش سجاد عبادی به مرگ آزاده نامداری

این مقام پلیسی در ادامه افزود: همسر آزاده نامداری بیان داشته است که تا روز جمعه تماس هایی با همسرش داشته است و هیچ مورد مشکوکی در رفتار و گفتار آزاده نامداری وجود نداشته تا اینکه از اواسط جمعه تماس های او و دخترشان از طرف آزاده نامداری بی پاسخ مانده است و این جواب ندادن به تماس ها پس از ساعت ها بی خبری از ایشان باعث نگرانی او شده است.

مقام بلندپایه پلیسی ادامه داد: همسر آزاده نامداری در تحقیقات عنوان داشته که پس از نگرانی از حال و روز همسرم به مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواسته سری به خانه شان بزند و جویای حال او شود و مادرزنش با نگرانی به خانه دخترش رفته و متوجه مرگ او شده است.

بخوانید: رحیم عبادی کیست؟ مشاور خاتمی، پدرشوهر آزاده نامداری

واکنش همسر آزاده نامداری به مرگش ؛ افسردگی

این مقام قضایی افزود: همسر آزاده در تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران عنوان داشته، ایشان به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده وگاهی 4 یا 5 قرص را همزمان مصرف می کرده است.

از این رو اخباری از خودکشی آزاده نامداری یکی از فرضیه های به حساب می آید اما قطعی نیست چرا که احتمال دارد به خاطر زیاده روی در مصرف داروهای ضد افسردگی دچار مسمویت شده باشد.

اما همین را هم باید منتظر بمانیم تا حدود 6 روز دیگر پزشکی قانونی پس از آزمایشات سم شناسی مشخص کند.

چراکه میزان دوز دورهای مصرف شده مشخص می کند که ایشان زیاده روی کرده یا به عمد با قرص های ضد افسردگی خودکشی را انتخاب کرده است.

این منبع آگاه گفت: پیدا شدن یادداشت در یکی از اتاق های خانه که در آن آزاده نامداری برای دخترش نوشته هایی داشته است دلایلی بر خودکشی ایشان حساب نمی آید و در صورتی که پزشکی قانونی علت را خودکشی بداند می توان این یادداشت را یکی از قرائن دانست. متن این نوشته مهم است چراکه تفاوت زیادی دارد شاید این نوشته ها دلنوشته ای برای دخترش باشد.

کد خبر : ۱۳۴۰۹
0
۰
ارسال نظر