واکنش تند هواداران پورتو درباره طارمی

18انتخاب گل مهدی طارمی به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا، در رسانه‌های اروپا و پرتغال بازتابهای زیادی داشت.

واکنش تند هواداران پورتو درباره طارمی
کد خبر : ۲۶۹۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی، انتخاب گل زیبای طارمی به عنوان گل فصل، بازتاب های زیادی در رسانه های اروپایی داشت. روزنامه دیلی میل در این خصوص نوشت: مهدی طارمی ستاره پورتو با یک ضربه برگردان خیره کننده مقابل چلسی عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به دست آورد.

طارمی ستاره ایرانی پورتو با ضربه برگردان، در جایگاه نخست قرار گرفت. او در آخرین لحظات بازی با چلسی در استادیوم سانچز پیسخوان سویا ضربه بزرگی به چلسی زد.

شلیک توپ در آسمان

این بازیکن ۲۸ ساله با شلیک توپ در آسمان، در لحظات پایانی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی قهرمان پایانی این رقابت ها، تکنیک خیره کننده ای را به نمایش گذاشت و با ضربه ای آکروباتیک توپ را به گوشه بالای دروازه حریف رساند.

از هواداران در سراسر جهان خواسته شده بود که به گل مورد علاقه خود در این رقابت رأی دهند که پس از آن که طارمی بیش از ۷۵۰،۰۰۰ رأی کسب کرد و عنوان بهترین گل فصل را به خود اختصاص داد.

گل طارمی حریفان را در هم کوبید

وب سایت maisfutebol پرتغال نیز با پرداختن به این خبر و با تیتر "گل طارمی حریفان را در هم کوبید و بهترین گل سال شد" نوشت: فوروارد ایرانی پورتو بیشتر از ۹ رقیب دیگرش رأی آورد.

گل قیچی برگردان طارمی به چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن تمام رقبا، به عنوان بهترین گل سال انتخاب شد.

گل بازیکن ایرانی از بین تمام ۱.۳ میلیون رای هوادار انتخاب شد که بیش از ۷۵۰،۰۰۰ رای کسب کرده است و طبق گفته یوفا، آراء طارمی بیشتر از مجموع آراء تمامی ۹ رقیب دیگر بوده است.

وب سایت fanatic ترکیه نیز به این خبر پرداخت. این رسانه نوشت: مهدی طارمی که در تیم پرتغالی پورتو بازی می کند به عنوان بازیکنی انتخاب شد که بهترین گل فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۰ را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. گل طارمی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی به عنوان بهترین گل فصل انتخاب شد.

دو روزنامه معروف پرتغالی نیز خبر انتخاب گل طارمی را پوشش دادند. اوژوگو نوشت: گل طارمی به چلسی به عنوان بهترین گل فصل انتخاب شد. بیش از یک میلیون نفر رأی دادند و گل طارمی به چلسی که با یک ضربه آکروباتیک خارق العاده به ثمر رسید، بهترین گل فصل شد.

ضربه عالی قیچی برگردان مهدی طارمی

ضربه عالی قیچی برگردان مهدی طارمی در پیروزی یک بر صفر پورتو برابر چلسی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان بهترین گل فصل انتخاب شد. رای گیری در وب سایت یوفا روز جمعه به پایان رسید و بیش از ۱.۳ میلیون نفر در این رأی گیری شرکت کردند و مهاجم ایرانی برنده شد.

کاربر دیگری با یوزر کاوانی نوشت: «آنها باید خجالت بکشند و این خبر را در سایتشان برجسته کنند که واقعا خبر خوبی است.»

کاربری با یوزر ورم نیز نوشته است: «طارمی خیلی خوب است . بهترین گل لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۰۲۱! خیلی خوب (دوباره). و بدون اینکه بخواهیم خسته کننده باشیم، اکنون خواهیم دید که چگونه این تمایز و تفاوت رفتار توسط رسانه های پرتغالی انجام می شود. امیدوارم "رسانه ها" اکنون به طارمی ادای احترام کنند!»

کد خبر : ۲۶۹۰۷
0
۰
ارسال نظر