واکنش بریتنی اسپیرز به ترس اطرافیانش برای سلامتی او!

بریتنی اسپیرز سکوت خود درباره شایعات نگرانی دوستان و خانواده خود به دلیل ترس آن‌ها برای زندگی این ستاره را شکسته است.

واکنش بریتنی اسپیرز به ترس اطرافیانش برای سلامتی او!
کد خبر : ۱۴۸۱۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - بریتنی سکوت خود درباره شایعات ناراحت کننده دخالت نزدیکان او برای نجات زندگی این ستاره را شکسته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اخیرا شایعات زیادی درباره نگرانی دوستان و خانواده بریتنی برای زندگی و سلامتی این ستاره پخش شده است. بریتنی مرتباً با رفتارهای غیرعادی در رسانه های اجتماعی و انتشار اظهارات طولانی و تند و تیز و حذف حساب‌های کاربری خود، طرفداران را نگران کرده است.

منبعی نزدیک به این ستاره ادعا کرده است که مدیر برنامه‌های او خانه‌ای در لس آنجلس اجاره کرده بود و عزیزانش قصد داشتند تا بریتنی را به این خانه ببرند و او را متقاعد کنند تا برای مشکلیات خود در زمینه سلامت روانی کمک بگیرد.

شایعاتی نیز درباره ترس دوستان نزدیک این ستاره برای زندگی او منتشر شده بود. بر طبق این شایعات دوستان این ستاره می‌ترسند که او خودکشی کند و یا غقل خود را از دست بدهد.

این نگرانی‌ها و مداخلات به دلیل عدم همکاری سام اصغری، همسر بریتنی و پزشک خصوصی این ستاره متوقف شده‌اند.

انتقادهای شدید بریتنی از شایعات نادرست!

بریتنی این مداخلات و شایعات را مورد انتقاد شدید خود قرار داده است. او این نگرانی‌ها را بیهوده و از سر بدخواهی برای خود می‌داند.

«قانونی بودن پخش کردن این شایعات برای خودکشی من ناراحت کننده و غیرمنطقی است. نه دوستان، دیگر سال 2007 نیست. سال 2023 است و من اولین لازانیا خانگی‌ام را در درست کرده‌ام.

حال من کاملا خوب است. همانطور که شوهرم می‌گوید: هر چیزی را که می‌خوانی باور نکن!!! همه شما را دوست دارم.»

این شایعات پس از آن منتشر شده است که طرفداران به دنبال نگرانی برای سلامتی او، پلیس را به خانه این خواننده فراخواندند. بریتنی درباره این اتفاق اعلام کرد که احساس می‌کند مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، او امیدوار است که مردم به حریم خصوصی او احترام بگذارند.

کد خبر : ۱۴۸۱۷۸
0
۰
ارسال نظر